Gå til innhold

Gjøre det slutt før det begynte

Anbefalte innlegg

Gjest trengergoderådnå

Jeg har datet en fyr 3-4 uker. Vi har truffet hverandre 5-6 ganger. Jeg trodde kanskje dette var en mann jeg kunne falle for, men det har jeg ikke gjort. Jeg har ingen romantiske følelser og tror ikke det kommer heller. Han har begynt å bli mer personlig og kommer med kjærlighetserklæringer. Har nå innsett at jeg må være ærlig og si det som det er. Men syns det er utrolig vanskelig. Jeg må såre han og fortelle at jeg ikke er forelsket. Hvordan i all verden gjør man det så skånsomt som mulig? Han er en snill og fin fyr og jeg grurer meg for å knuse drømmen hans om et kjærlighetsforhold til meg.

Fortsetter under...

Du sier det som det er. At du håpet du skulle få følelser for ham for han er en fin fyr, men at det ikke har skjedd og du ser ingen grunn til å fortsette å date ham og håper at han finner den store kjærligheten neste gang.

Gjest trengergoderådnå

Du sier det som det er. At du håpet du skulle få følelser for ham for han er en fin fyr, men at det ikke har skjedd og du ser ingen grunn til å fortsette å date ham og håper at han finner den store kjærligheten neste gang.

Takk Lillemus. Det er vel den eneste måten å gjøre det på. Men er så redd for å komme med klisjeen «Det er ikke deg det er noe galt med – det er meg…»

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...