Gå til innhold

kitt galt med noe

Gjest Stein med kølla som krølla

Anbefalte innlegg

Gjest Stein med kølla som krølla

eg har en gang røket strengen bak på penis. den ble ikke helt borte så nå som jeg er utvokst der nede. Når den blir skikkelig stiv å jeg bruker den mye, da er det noen ganger strengen nesten ryker forde forhuden bak vil ikke helt tilbake og det strekker og blir nesten som et strekksår og jeg kan da ikke bruke den på noen dager. Når den er skikkelig stiv å sånn da er det som om jeg ikke får ned huden på baksiden ordentelig og dette er litt plagsomt blitt. Også litt flaut noen ganger om en dame går ned med munnen. Virker som om det bare er og snitte den strengen bak penishode og ta bort den lille strengen der vor det strekker, ser veldig enkelt ut !! Er det mulig og skjære det til? Er det vondt? Går det og skjere når den er stiv og hvordan gjøres det ? For det er jo når den er stiv det syntes hvor det er og hva problemet er!! Er ikke det litt rart og ha en stiv en å vise den til en lege, mens noen skjærer, da må jeg vel ha kraftig bedøvelse! Å dette er ikke noe jeg vil la fastlegen se eller gjøre! Hva gjør jeg ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357897-kitt-galt-med-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...