Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er 24 år, går på yasminelle p-piller og har jevnlig sex. I september/oktober mnd tok jeg en koloskopi og måtte derfor gjennom en tarmrens. Jeg var ganske forsiktig med sexen rundt disse dagene, men hadde sex noen dager etter.

Jeg gikk tom på yasminelle pillene i oktober, og startet derfor opp men yasmin som jeg hadde fra før. Men de fikk jeg voldsomme humørsvigninger av, så sluttet med dem etter 2 uker. Gikk da så 1 uke uten p-piller. Vi hadde sex en gang da min samboer trakk seg ut før han kom. Vet dette ikke er 100% sikker.

Begynte på yasminelle pillene i slutten av oktober igjen.

På halloween, 31 oktober, fikk jeg plutselig voldsom smerte i ryggen. Ikke noe låsning, men bare smerte, som en sterk forverring av menssmertene i ryggen. Samboeren min hadde rundt samme tid sagt ofte at jeg var så varm i kroppen. 5-6 november fikk jeg små mellomblødninger, men dette kunne kommet av p-pillene, da det har hendt før. Følte også stikninger i magen i november. Rundt denne tiden bler jeg bekymret for at jeg var gravid, hadde vært kjekt med en baby, men hadde tenkt å vente noen år, til jeg er ferdig med skole og fått hus

Jeg begynte å få litt humørsvigninger, men dette kan komme at at jeg gikk å tenkte og stresset med om jeg var gravid eller ikke.

Et par uker senere sier plutselig samboeren min: "Hva er det som er på brystene dine?" Da såg jeg noe hvit på brystvortene mine, kom mer ut når jeg trykket på det. Er ikke sikker på hva det var, men kan det være råmelk? Og kan man få det om man ikke er gravid også? Leste en plass det kunne komme av hormonene fra p-pillene.

Fikk prolaps i ryggen i slutten av november. Har slitt litt med det i etterkant, ryggen er veldig svak. Men nå føler jeg mer smerte rett over rumpa, eller mest på den ene siden. Kommer det va prolapsen eller kan det muligens være bekkenløsning? Tror egentlig ikke det, men tankene kommer selfølgelig pga er redd jeg er gravid..

Tok en graviditetstest 2 uker før ventet mestrusjon, den var negativ. Fikk menstrusjon for litt over 1 uker siden. Den var rar første dagen, men så ble den normal. Varte i 4-5 dager.

Ja, flaut å fortelle dette....men føler den siste mnd har jeg luktet sånn i underlivet..sterkere og surere lukt...skifter truser 2 ganger til dagen fordi jeg føler meg så uren. I tillegg til det så har d stikket litt i det jeg begynner å tisse når jeg er på do, men det varte bare noen dager, nå har det gått over.

Føler meg helt hypokonder. Hva skjer med kroppen min for tiden? Kan jeg være gravid? Selv om testen var negativt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358112-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...