Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig å ta medisiner helt tidlig i et svangerskap?(ca 4 uker)fikk en skikkelig strekk i nakken igår,å fikk medisiner for slitasjesmerter og som skulle vere betennelses dempende(diclofenac ratiopharm).

Håper det er noen som har et svar til meg:)

Fortsetter under...

Skrevet

Har du sjekket på felleskatalogen.no?

Ja,men fant ikke så mye info om akkurat det desverre:/

Skrevet

http://www.legemiddelsiden.no/default.aspx?repid=0&PageID=66&IOID=2687&editionid=10824&texttypeid=9&languageid=0

''Bruk ikke Diclofenac ratiopharm:.

* hvis du er mer enn 6 måneder gravid.''

''Vis forsiktighet ved bruk av Diclofenac ratiopharm.

Din lege bør kjenne til:.

* om du prøver å bli gravid.''

Takk for svar:)dette visste jeg,men vet du noe om det er noen fare for å miste siden det er så tidlig i svangerskapet?

Gjest ingen nick
Skrevet

Takk for svar:)dette visste jeg,men vet du noe om det er noen fare for å miste siden det er så tidlig i svangerskapet?

Beklager, jeg vet ikke så mye, men jeg sendte linken pga du skrev at du ikke selv fant så mye info.

Annonse

Skrevet

En strekk i nakken går over og jeg hadde derfor valgt å avstå fra medisiner så tidlig i svangerskapet.

Skrevet

En strekk i nakken går over og jeg hadde derfor valgt å avstå fra medisiner så tidlig i svangerskapet.

Ja det er det jeg og tenker å gjør,er allerede bedre idag etter å ha gått på tablettene i 1,5 dag..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...