Gå til innhold

Tips til spennende ting å gjøre for å redde forholdet?

Anbefalte innlegg

Kjæresten min og jeg har vært sammen i underkant av et år, det har vært veldig herlig og vi har hatt det kjempefint sammen. Problemet er at nå begynner forholdet å skrante litt, vi er kanskje gått litt lei, spesielt jeg. Vi har vært for mye sammen i perioder, noe som har ødelagt mye i hensyns til hvordan vi føler det nå. Men poenget er jo at det ER han og meg, og sånn skal det fortsette å være!

Så tror jeg at kanskje hvis vi gjør noe spennende sammen, så kan følelsene blusse lettere opp igjen? Og hva er det egentlig man kan gjøre da? Nå har vi en liten stund uten at vi ser hverandre, men vi skal være sammen til helga. At vi reiser bort eller overnatting noen steder er uaktuelt, da foreldre av kristen tro (jeg bort fortsatt hjemme og er 17 år, mens han er 22) ikke tillatter slike ting...

Noen tips til hvordan forholdet kan reddes, eller hva vi kan gjøre for å få følelsene til å blusse opp igjen? Jeg nekter å la dette forholdet gå dukken uten å jobbe hardt for å prøve å redde det!!

Fortsetter under...

Hei!

Hva med å reise bort i sammen med et vennepar? Fx. til syden - overnatte på hvert deres rom (henholdsvis jenter og gutter), og så har dere jo dagene for dere selv?

Uansett - lykke til med arbeidet videre med forholdet deres - håper dere fortsatt får mange fine år! :)

Hei! Hvis forholdet skranter etter bare et år, er det virkelig noe å streve for å redde da? Dere kan jo også bare ha en nedtur.. Det kommer mange ned- og oppturer!

Gjør noe romantisk sammen, som dere gjorde da dere var nyforelsket! Gå ut og spis middag, gå på kino etterpå.. lag "piknikk" hjemme med teppe, stearinlys og "deres" sang og kanskje litt vin (hvis dere drikkr da) - hvis dere har noen da.

Det som er aller viktigst er å snakke ut om problemene, og fortell han hvorddan du føler der - og at du vil gjøre noe for å redde det.

Uansett så ønsker jeg dere lykke til! ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...