Gå til innhold

Finnes "ekte" kjærlighet..?

Anbefalte innlegg

Gjest mistet troen?

Nå er jeg alene igjen.. Bestemte meg for å kutte ut han jeg har datet de siste 6 mnd fordi han ikke ønsket noe seriøst og det slet veldig på meg at han sjelden inkluderte meg i hva som skjedde i livet hans med mindre vi skulle treffes. Jeg er redd jeg har blitt litt kynisk. De siste jeg har vært sammen med har jeg blitt veldig skuffa over, han ene var utro og han andre følte jeg utnyttet meg (jeg måtte alt tilpasse meg han, når han hadde tid, det han ville gjøre osv. Var selvfølgelig like knust da det ble slutt) Jeg synes jeg fortjener en som er glad i meg. Men har litt mistet håpet om det. Han siste jeg datet bare ventet jeg på skulle dumpe meg, og fikk aldri de riktige følelsene, mye fordi jeg ikke turte stole på at det kom til å vare... Når en venninne får en ny kjæreste er det første jeg tenker" ikke vær så naiv, det kommer sikkert ikke til å vare". Men jeg vil ikke være sånn..

Er mange som sier jeg ikke trenger stresse, jeg er bare 25 år og kommer til å treffe noen osv.. Men, søstrene mine er samboere og har barn, nesten alle venninnene mine er samboere og har barn, i det minste i et seriøst forhold.. Så ja, jeg er lei av å ikke ha en kjæreste jeg kan stole på..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358213-finnes-ekte-kj%C3%A6rlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ekte kjærlighet finnes

Det finnes ekte kjærlighet, men man er ikke garantert å oppleve det.

Og tragisk nok så er det slik at de som opplever ekte kjærlighet kan oppleve å såre hverandre intenst dersom man ikke trør varsomt.......I know, og jeg er veldig lei meg for det som skjedde...

Annonse

Gjest Ekte kjærlighet kan ødelegge hverandre

Og tragisk nok så er det slik at de som opplever ekte kjærlighet kan oppleve å såre hverandre intenst dersom man ikke trør varsomt.......I know, og jeg er veldig lei meg for det som skjedde...

Ja.. jeg ble single i dag.. fordi vi ødelegger hverandre.. voksne menneskene..

Det som fikk mitt beger til å renne over, var at kjæresten og datteren igjen uteble fra å komme til middag. De takket ja i går, men hørte ingen ting i dag, og så ikke mer til de.. Da jeg spurte om de kom til middag, var svaret at "Vi blir hjemme i dag".. Ikke første gangen..

Ja.. jeg ble single i dag.. fordi vi ødelegger hverandre.. voksne menneskene..

Det som fikk mitt beger til å renne over, var at kjæresten og datteren igjen uteble fra å komme til middag. De takket ja i går, men hørte ingen ting i dag, og så ikke mer til de.. Da jeg spurte om de kom til middag, var svaret at "Vi blir hjemme i dag".. Ikke første gangen..

Kjenner ikke han du er/var sammen med, men det er jo en balanse i hvert forhold mellom å være sammen og å ha tid for seg selv også da.

Ja, ekte kjærlighet finnes, men det er ikke noe som bare kommer og forblir. Ekte kjærlighet er det når begge ønsker å kjempe for at forholdet skal være bra.

For å kunne kjempe må man også kunne fortelle hverandre hva man ønsker og trenger. Og så må man kunne fire på egne behov også.

Hilsen jubalong70 som fortsatt er stormforelsket i mannen jeg ble sammen med for 16,5 år siden :)

Kjenner ikke han du er/var sammen med, men det er jo en balanse i hvert forhold mellom å være sammen og å ha tid for seg selv også da.

Da takker man nei til invitasjon når den kommer og ikke når middagen er klar. Et snev av folkeskikk må man da kunne ha. Jeg er heldigvis i et forhold der vi ikke er i veien for hverandre.

Sara Bernard

Hvor treffer du som regel disse guttene? Ute på byen eller i mer "seriøse" sammenhenger? Ikke at det behøver å ha noe å si, men om dere treffes på et se-og-bli-sett-utested er dere kanskje ikke ute etter det samme i utgangspunktet?

Bare teori og tanker fra meg, som ikke har vært på sjekkern på lenge..

-På Dol av og til

Ja, ekte kjærlighet finnes, men det er ikke noe som bare kommer og forblir. Ekte kjærlighet er det når begge ønsker å kjempe for at forholdet skal være bra.

For å kunne kjempe må man også kunne fortelle hverandre hva man ønsker og trenger. Og så må man kunne fire på egne behov også.

Hilsen jubalong70 som fortsatt er stormforelsket i mannen jeg ble sammen med for 16,5 år siden :)

Høres koselig ut!

Varme tanker til dere og et godt nyttår!

Annonse

Da takker man nei til invitasjon når den kommer og ikke når middagen er klar. Et snev av folkeskikk må man da kunne ha. Jeg er heldigvis i et forhold der vi ikke er i veien for hverandre.

Skal love deg at om jeg hadde fått en invitasjon på middag til en dame som jeg var interessert i så hadde ikke jeg takket nei.

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...