Gå til innhold

Pigment flekker...?

Gjest Jente15år!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Jente15år!!!!!!!!!!

Hei! Jeg er brunere ved munnområdet og ved øynene enn resten av ansiktet... Har også en brun flekk ved munnviken! Jeg har tatt solarium, og ble solbrent i sommer( august i syden) når jeg har brukt sminke har jeg først tatt på solkrem, deretter pudder. (hjelper dette?) Jeg bruker ikke p-piller, men går på allergitabletter og astma medisin! Dette går skikkelig på selvtilliten min og mamma og pappa ler bare når jeg sier jeg burde dra til hud lege og få en skjekk... Kan jeg kjøpe noe uten å dra til hudlege? Og kan jeg fortsette å ta sol bare jeg begynner å bruke solkrem med solfaktor? Isåfall hvor høy faktor? Hva skal jeg gjøre!??? Takk på forhånd :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358222-pigment-flekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...