Gjest what to do2 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Har holdt på med en herlig frøken i rundt 2 måneder. Når vi koser med hverandre blir eg alltid kåt og junior begynner å pumpe ut smøremiddel, men eg har opplevd ved 3 samleier no at den er blitt slapp under samleie når hun rir meg. Når hun er på rygg så er det ikkje store problemet. Eg har ikkje hatt dette problemet her før så eg skjønner ingenting og henvender meg her for å få litt guide. Eg er 27 år og har vel hatt ett normalt sex liv oppigjennom årene, en del sex med ekser og noen ons. Hun derimot har ikkje hatt seg med så mange. Hun har fortalt dette og hun var nervøs at hun ikkje skulle strekke til og ikkje vite hva hun skulle gjøre. Dette fikk meg til å tenke at eg ikkje skulle strekke til og at hun skulle bli skuffet pga ting eg gjorde med den "erfaringen" eg hadde Hun er veldig nervøs når vi er i sengen føler eg, hun liker ikkje å ta meg nedentil og nervøs for å runke, suging har hun ikkje utført enda. Først tenkte eg at det var pga eg lekte for meg selv at eg ikkje holdt den stiv, men prøvde idag å ikkje leke med meg selv, den ville allikavel ikkje opp ved klining, kosing og heller ikkje da eg var nede på hun. Hun rørte meg heller ikkje ved dette tilfellet. Dette er begynt å stresse på meg og eg kjenner at eg allerde no begynner å bli bekymret. Eg tenker på saker som hvor lenge dette skal vare, hvofor det skjer no når eg er med den flotte damen som eg vet eg tenner på osv. Noen som har noen tips bortsett fra det å slappe av for det prøver eg allerede Noen som kjenner seg igjen kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358341-slapp-penis-under-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.