Gjest Dramaqueen over altfor lang tid.. Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Vi har vært sammen i 1,5 år. Begge rundt 40. Forholdet vårt har, fra starten, vært preget av sjalusi. -Fra begge. Dette gjelder sjalusi på ekser. -Ekser som var kjærester rett før vi ble sammen, i en kort periode... Vi sliter hverandre ut. Er dette liv laga? Kan noen hjelpe MEG med å komme ut av dette sjalusidramaet? Jeg vil ikke bryte med kjæresten min, men jeg må finne en måte å klare å opparbeide tillit til at det er meg han vil ha og meg han er sammen med.. At jeg er nr. 1 og at jeg er mer enn bra nok for ham... Hjelp meg, noen... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Det er mulig hvis dere vil begge to. Det krever en prioritering. Ønsket om å bevare forholdet må være sterkere enn behovet for å la sjalusien komme ut gjennom munnen. Det er vist i flere studier at det er mulig å ikke la alt en tenker komme ut gjennom munnen. 0 Siter
Drofereh Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Det er mulig hvis dere vil begge to. Det krever en prioritering. Ønsket om å bevare forholdet må være sterkere enn behovet for å la sjalusien komme ut gjennom munnen. Det er vist i flere studier at det er mulig å ikke la alt en tenker komme ut gjennom munnen. umodenhet, er det ett betegnende ord for en dramaqueen/king som ikke klarer å stoppe munndiare? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 umodenhet, er det ett betegnende ord for en dramaqueen/king som ikke klarer å stoppe munndiare? Det er helt klart et modenhetstrekk/egostyrke at en kan holde ut følelser uten å utagere dem verken verbalt eller på annen måte i destruktive handlinger. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Jeg tror dere kan "overleve", men jeg tror det kan være lurt å få hjelp til å endre tankemønstre og talemønstre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.