Gå til innhold

Når han forteller om...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De fleste liker nok ikke å høre om tidligere seksuelle erfaringer. Selv om det finnes noen sjeldne dyr som Lillemus som ikke er sjalu.

Jeg liker det i hvertfall ikke, og det han sa, anser jeg som et slags tillitsbrudd overfor meg...han vet jeg sliter med å stole på menn, etter alt jeg har vært gjennom og så sier han sånt. Han skulle visst ringe meg i morgen tidlig, men jeg tror ikke jeg gidder å ta telefonen..fyren får bare ta seg en lur, eller noe. Jeg er akkurat nå drittlei..

Gjest Hulderen

Jeg liker det i hvertfall ikke, og det han sa, anser jeg som et slags tillitsbrudd overfor meg...han vet jeg sliter med å stole på menn, etter alt jeg har vært gjennom og så sier han sånt. Han skulle visst ringe meg i morgen tidlig, men jeg tror ikke jeg gidder å ta telefonen..fyren får bare ta seg en lur, eller noe. Jeg er akkurat nå drittlei..

At du ble sur over at han fortalte om tidligere forhold, kan jeg forstå. Men jeg syns absolutt du skal ta telefonen når han ringer. Så får dere skværet opp i det. Han har tabbet seg ut, og må få muligheten til å rette opp i det. Stakkaren trodde kanskje at du ville tenne på å høre om det, noen gjør faktisk det.

Gjest Elextra

Men ville du ikke sammenlignet deg selv med hun andre hvis din kjæreste sa noe sånt?

''Men ville du ikke sammenlignet deg selv med hun andre hvis din kjæreste sa noe sånt?

''

Som jeg svarte over her ville heller ikke jeg likt at min kjære fortalte om slikt, men har ikke akkurat tenkt på sammenligning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...