Gå til innhold

Kribling i ben

Anbefalte innlegg

Hei Jeg er en mann på 43 år som har hatt en plage siden påske. Hårene på beina står rett ut. Det klør da når jeg har bukse på. Samtidig med voldsom gåsehud på begge ben. Det føles som at når et hår på låret setter fast i buksa så får dette kriblende reflekser "rush" over hele kroppen. Men mest plagsom er konstant kribling og "nålestikk i legger. Grunnet det "rushet" så har jeg vært til nevrolog, og det ble gjort ulike bevegelsestester, og det ble konkuldert med spenninger. Alle blodprøver hos fastlege var fine Fikk et uavhengig tips om og måle sirkulasjon i føtter. Har gjort dette , og har fått beskjed om en liten anelse nedsatt retur fra vener spes i høyre fot. Men de sa at dette var lite merkbart og at mine plager var "store" i forhold til måleverdiene. Så nå er jeg frustrert Så hva mener du kriblingen kan være? Kan det ha årsak i nedsatt veneretur eller annet? Frank

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358401-kribling-i-ben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...