Gå til innhold

prolem fötter

Anbefalte innlegg

Gjest virserum

Hi jag har haft problem i snart 2år nu.Mina fötter bli mörk röd och klia også få jeg sprikker ,jeg har også på hendene,jeg har provet alt noen gang kan det se ut som det ble litt bedre men så er på gång igjen,Jeg er hos fot vård her 6te veckor hon sier det er arvligt.Jeg har exsem lite på albågen se ut som en slags psoriasis +kan jag få lite små kliandepå olika del av kroppen men det er små problem, föttene +hendene er verst.finns det håp?ellen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358441-prolem-f%C3%B6tter/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jon Langeland, hudlege

Det utslettet du beskriver kombinert med psoriais ellers på kroppen kan også være psoriasis. Det kan ofte bli veldig plagsomt og krever behandling med spesielle fete salver samt kanskje cortisonpreparater. En hudlege vil være den beste til å avgjøre hva slags behandling som vil være best for deg. Noen ganger kan det være vankelig å skille fotsopp fra psoriasis. Hvis du behandler sopp med psoriasis salver, kan du bli mye verre, omvendt ikke så farlig. Men best å få stillet en ordentlig diagnose, helst hos hudlege . Mvh Hudlegen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358441-prolem-f%C3%B6tter/#findComment-3096725
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...