Gjest togli Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Artig....akkurat det svarte jeg Dorthe på noe hun akkurat skrev også Hehe, så det nå 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3096733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nå ble jeg nysgjerrig Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det at man ikke husker dem, som jeg nok også var inne på over, bør man ikke legge så mye i, og det betyr ikke at personen ikke betydde noe. Jeg tror aldri jeg har hatt sex med noen som ikke har betydd forbaska mye der og da. For meg er det ingen forskjell på min måte å ha sex på med en jeg møtte på byen en kveld og med sexen jeg har hatt med jenter jeg har vært sammen med (eller hatt sex med over lang tid). Dog er det jo ikke en uting at man etter hvert lærer hverandre å kjenne seksuelt, noe man naturligvis gjør når man har sex flere ganger, og siden alle er ulike og man ikke kjenner hverandre, er det ikke alltid sexen blir en høydare, men det er da ingen krise det heller. Og noen ganger blir den en høydare. Jeg får inntrykk av at mange tror ons kun er en slags tømmegreie for mange. Det har det aldri vært for meg. Den slags ville jeg syntes var helt uinteressant, og jeg ville nok foretrekket å ta en runk. Godt skrevet igjen:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3096734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Da misforsto jeg din siste setning - jeg trodde du mente at damene ikke alltid selv visste forskjellen på forelskelse og kåthet. Mitt inntrykk er at mange damer tror de er forelska etter å ha vært i seng med en fyr. Det skjønner ikke jeg i det hele tatt. Hvis jeg ikke har likt mannen veldig godt på forhånd så liker jeg han ikke etterat vi har hatt sex. Da er det på hue og ræva ut og jeg vil ikke ha noen mer med ham å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3096742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Nei, jeg mener å insinuere at akkurat denne jenta ikke likte sex. Hun sa noe av det mest avtennende jeg noen gang har hørt. Det var en kompis av meg, som hun ble kjent med, som dreiv og klaget over hvor lite det ble på ham. Han var i et ganske kjipt forhold på vei mot slutten. Min kjæreste kommenterte dette ved å si at hun mente det var kjærestens ansvar i et forhold å ha sex med partneren en gang i blant selv om hun var i en periode hvor hun ikke hadde lyst. Det er en tankegang jeg ikke forstår, da sex for meg dreier seg om nettopp lyst, og jeg kan ikke engang forstå at noen vil ha sex med noen som ikke har lyst. Og sånn følte jeg det de få gangene vi hadde sex, så hun snakket nok om seg selv. At hun rett og slett ikke hadde lyst. Alt var falsk, og hun var ikke akkurat noen Hollywood-skuespiller, selv om hun tok initiativene. Det var derfor vi hadde så lite sex, og det var en (av mange) grunner til at det ble slutt. Sex med noen som ikke vil, men som ser ut til å late som, er absolutt ikke noe for meg. Da tar jeg heller en runk. Og med dette kritiserer jeg like mye min dømmekraft som henne, for her var jeg virkelig blendet av et vakkert ytre, og dømmekraften min var på et rett ut skremmende rundt denne jenta. Men jeg tror hun hadde hatt en del partnere, dog ikke ons. Hun var av typen som måtte være i et forhold, så det hadde hun nok vært så godt som hele tiden siden hun var ung, og av ymse årsaker tror jeg ikke noen av disse varte spesielt lenge. ''Det er en tankegang jeg ikke forstår, da sex for meg dreier seg om nettopp lyst, og jeg kan ikke engang forstå at noen vil ha sex med noen som ikke har lyst.'' Enig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3096746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det gjelder mange damer også. Det er mange kvinner som tenner som bare det uten å være forelsket. Her er vi nok ganske like. Men for dere har det oppigjennom historien vært vanskeligere for oss å vise at dere tenner uten å være forelsket. Sånn er det nok i mindre grad i dag, heldigvis. Og da sier jeg ikke heldigvis kun for min del, men for deres skyld. Det er for ille at kvinner som tenner og gjør noe med det det skal bli omtalt som billige, osv. Jeg kan tenne som bare det uten å være forelsket. Og jeg vet garantert forskjellen. Ikke blir jeg forelsket i etterkant heller, i grunnen vil jeg helst ikke ha noe mer med mannen å gjøre etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3096750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 '' Mitt inntrykk er at mange damer tror de er forelska etter å ha vært i seng med en fyr.'' Mitt inntrykk er at mange damer tror de er forelska når de egentlig er kåte. Og når de da ligger med mannen, så gjør de det av "de rette grunnene". Men hvis selvbedraget medfører at de får seg en beta, så er det ikke meg i mot... ''Mitt inntrykk er at mange damer tror de er forelska når de egentlig er kåte. Og når de da ligger med mannen, så gjør de det av "de rette grunnene".'' Ja, først det, og så etterpå - hvis det viser seg at sexen var bra og fyren var grei, så forsterker det troen på at dette var "det rette", og så risikerer de å bli innpåslitne på en mann som trodde hun også vare var ute etter en ONS, og så blir damene såra og skuffa når han er avvisende osv osv... *har hørt på maaange klagemål fra venninner* -sukk- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3096751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 ''Mitt inntrykk er at mange damer tror de er forelska når de egentlig er kåte. Og når de da ligger med mannen, så gjør de det av "de rette grunnene".'' Ja, først det, og så etterpå - hvis det viser seg at sexen var bra og fyren var grei, så forsterker det troen på at dette var "det rette", og så risikerer de å bli innpåslitne på en mann som trodde hun også vare var ute etter en ONS, og så blir damene såra og skuffa når han er avvisende osv osv... *har hørt på maaange klagemål fra venninner* -sukk- Haha!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3096772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg kan tenne som bare det uten å være forelsket. Og jeg vet garantert forskjellen. Ikke blir jeg forelsket i etterkant heller, i grunnen vil jeg helst ikke ha noe mer med mannen å gjøre etterpå. ''i grunnen vil jeg helst ikke ha noe mer med mannen å gjøre etterpå.'' Men forhåpentligvis går du ikke like lang som denne edderkoppen. Sort Enke, er det vel den heter. For øvrig tror jeg at jeg som mann hadde fått pes hvis jeg hadde skrevet det der. "I grunnen vil jeg helst ikke ha noe med kvinnen å gjøre etter sexen heller". Jeg digger kvinnen etter sexen. Kan være skikkelig kosete, men det vil jeg ikke innrømme her inne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3096798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 ''i grunnen vil jeg helst ikke ha noe mer med mannen å gjøre etterpå.'' Men forhåpentligvis går du ikke like lang som denne edderkoppen. Sort Enke, er det vel den heter. For øvrig tror jeg at jeg som mann hadde fått pes hvis jeg hadde skrevet det der. "I grunnen vil jeg helst ikke ha noe med kvinnen å gjøre etter sexen heller". Jeg digger kvinnen etter sexen. Kan være skikkelig kosete, men det vil jeg ikke innrømme her inne. Jeg er skikkelig kosete dersom jeg er forelsket, dersom det bare har vært en sexy fyr stikker jeg eller hiver ham ut. Jeg tror du hadde fått skikkelig pes dersom du hadde skrevet det, jeg har fått skikkelig pes for et par ting i den forbindelse i virkeligheten, jeg har stukket av midt i hvis jeg ikke hadde lyst mer fordi jeg synes han er dårlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3096807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg er skikkelig kosete dersom jeg er forelsket, dersom det bare har vært en sexy fyr stikker jeg eller hiver ham ut. Jeg tror du hadde fått skikkelig pes dersom du hadde skrevet det, jeg har fått skikkelig pes for et par ting i den forbindelse i virkeligheten, jeg har stukket av midt i hvis jeg ikke hadde lyst mer fordi jeg synes han er dårlig. Hehe, jeg har heldigvis aldri opplevd at noen har stukket av fordi jeg er ræva, og jeg er selv alt for grei til å gjøre noe sånt. Liker å ha et bra forhold til dem jeg har hatt sex med. Enkelte ser man jo igjen hist og her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3096952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hehe, jeg har heldigvis aldri opplevd at noen har stukket av fordi jeg er ræva, og jeg er selv alt for grei til å gjøre noe sånt. Liker å ha et bra forhold til dem jeg har hatt sex med. Enkelte ser man jo igjen hist og her. Jeg håper da virkelig for din skyld at du ikke er like ræva som de jeg har stukket av fra ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3097002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg håper da virkelig for din skyld at du ikke er like ræva som de jeg har stukket av fra ) Sannsynligvis ikke. Men er ikke det slemt? Det å stikke fra noen på den måten? Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å gjøre noe sånt uansett hvor mye jeg ville vekk. Det er jo et eller annet jeg har likt med dama i og med at vi har sex i utgangspunktet, og da synes jeg det er greit å gjøre det så hyggelig som mulig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3097012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 ''i grunnen vil jeg helst ikke ha noe mer med mannen å gjøre etterpå.'' Men forhåpentligvis går du ikke like lang som denne edderkoppen. Sort Enke, er det vel den heter. For øvrig tror jeg at jeg som mann hadde fått pes hvis jeg hadde skrevet det der. "I grunnen vil jeg helst ikke ha noe med kvinnen å gjøre etter sexen heller". Jeg digger kvinnen etter sexen. Kan være skikkelig kosete, men det vil jeg ikke innrømme her inne. ''For øvrig tror jeg at jeg som mann hadde fått pes hvis jeg hadde skrevet det der.'' Garantert! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3097053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Det gjelder mange damer også. Det er mange kvinner som tenner som bare det uten å være forelsket. Her er vi nok ganske like. Men for dere har det oppigjennom historien vært vanskeligere for oss å vise at dere tenner uten å være forelsket. Sånn er det nok i mindre grad i dag, heldigvis. Og da sier jeg ikke heldigvis kun for min del, men for deres skyld. Det er for ille at kvinner som tenner og gjør noe med det det skal bli omtalt som billige, osv. Hm. Jeg har tent på menn jeg ikke var forelsket i. Men sex med dem har vært utelukket. Har hatt sånt "gammeldags" syn om at jeg må være i fast forhold for sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3097062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rettogsleggbaredet Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Som sagt, helt, helt enig i at dere bør ha denne samtalen engang til, å få klare ord om hennes holdninger til utroskap. Det er klart det at det ikke går an å hinte og antyde om mulig, kommende utroskap. Det er dritkjipt gjort av henne, jeg hadde blitt superusikker om kjæresten min hadde antydet noe sånt, og samtidig liksom gjort _meg_ ansvarlig, fordi han hadde sagt i fra "at det er bare sånn han er". selvsagt finnes det vellykka forhold der utroskap faktisk aksepteres og sexaffærer utenfor forholdet er greit, men da er det jo liksom ikke utroskap lenger, men et åpent forhold, og hvis folk driver sånn er det jo en forutsetning og en selvfølge at partene er enige om at sånn kan det være. Det er IKKE greit å prøve å påtvinge en partner ett lettvint syn på utroskap (om vedkommende ikke har det) eller ¨å manipulere med verken direkte eller implisitte trusler om det! :S Når det kommer til dette med tidligere sexliv synes jeg det hviler en del ansvar hos deg. Gjort er gjort og spist er spist, for å si det sånn..Dette er jo noe hun ikke får ugjort om hun så ville, og om du ikke klarer å leve med det, eller ikke kommer forbi en følelse av at hun er løsaktig eller ekkel på grunn av ting hun har gjort tidligere (og sånn sett ikke har noe med hennes forhold til deg, som er HER og NÅ å gjøre) synes jeg nesten at du skylder henne å måtte la HENNE gå. Jeg har selv et ganske anseelig antall sexpartnere bak meg, og jeg hadde blitt ordentelig lei meg om kjæresten min derfor synes jeg var vemmelig, umoralsk, vanskelig å stole på eller mistrodde min genunine kjærlighet til HAM av den grunnen. Det hadde jeg ikke fiksa noe særlig. Så den må vel du jobbe litt med kanskje? Bestemme deg for om dette er noe du klarer å håndtere, la ligge i fortiden (der jeg personlig synes sånt hører hjemme ) eller ikke. Klarer du det ikke, er jo det også en ærlig sak, folk er forskjellige, men da må hun få vite det, for å slippe å være i et forhold der kjæresten hennes faktisk ser ned på fortiden hennes? Når det kommer til det med om damer flest juger seg nedover på antall tidligere sexpartnere aner jeg faktisk ikke. Jeg har hørt det jeg også, men selv gjør jeg det ikke, og jeg betviler sterkt at venninnene mine gjør det (selvom det er mange) Men det er mulig vi er noen rare, ærlige dyr Uansett fortsatt lykke til & håper dere finner ut av vanskelighetene! Da fikk jeg endelig snakket med henne og det var ganske forløsende for å si det mildt! Håper jeg. Jeg spurte om hva hun egentlig mente med den utroskapgreia og hun sa da at jeg hadde misforstått hele greia! Hun sa nå at hun ikke hadde vært utro mot alle sine kjærester, bare den ene samt mot noen av de hun har hatt affærer til utenom forhold. Merkelig hvordan man kan forandre meningen slik? Lurer på om hun bare forandrer mening slik at jeg ikke skal tro så dårlig om henne eller om hun virkelig mener dette! Uansett, når det gjelder dene ene kjæresten så hadde de et platonisk forhold sammen i slutten, hadde ikke sex eller noen ting. Det var mer som en vanesak hvor begge visstnok hadde affærer på si. Det hun egentlig sa til meg (ifølge henne) var at hvis jeg var i eks-kjæresten skor så ville hun fremdeles gjort det samme med meg. Forstår det for så vidt, men jeg sa til henne at hun aldri skulle ha blandet meg inn i en slik diskusjon som dette og at enkelte er veldig sensitive overfor å bli sammenlignet slik. Også at hva hun hadde fortalt meg og hvordan jeg hadde oppfattet sitausjonen som grufult og ikke til å leve med. Det forstod hun. Jeg sa også til henne at jeg følte meg veldig ubekvem med at hun hadde opp mot 50 partnere på den lille tiden hun var singel. Da ble hun litt opprørt gitt (som forventet) men sa at hun bare hadde sagt et så stort nummer fordi hun ville at jeg skulle elske henne for den hun er, samme hvilke forhistorie hun hadde (er det Twilight filmene hennes som begynner å vise sin mening her mon tro..heh). Hun sa at hun hadde testet (!) meg og at hun ville godtatt meg om jeg så hadde ligget med hundrevis av kvinnfolk! What! "Vi har def forskjellig syn på ting" sa jeg da. Fortalte henne også at det kunne ikke jeg gjort og at dersom hun hadde ligget med hundrevis av mannfolk hadde jeg vært ut døra før hun visste ordet av det, samme hvor mye jeg elsket henne. Uansett, kunne kanskje ha levd med 50 men nå nedjusterte hun tallet til 30 til slutt. Vet ikke om dette er det rette tallet og om hun bare sier ting til meg for å godgjøre meg men jeg må da prøve å stole på henne til slutt. Vi er jo som knoll og tott men vet ikke helt hva jeg skal tro når noen forandrer mening så ofte! Hun ble veldig opprørt over alt dette og sa at jeg aldri måtte bringe opp ting som dette igjen. Greit nok det, men da sa jeg at hun må for pokker være ærlig om slike ting til å begynne med så det ikke oppstår forvirringer. Dette skjedde for 3 dager siden men vi har det like godt sammen nå. Vet at jeg pusher grensen litt her men alle er jo ulike og enkelte ting er viktigere å vite for enkelte enn andre. Spesielt når det gjelder for all evighet.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3103036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rettogslettbaredet Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg ville backet ut før det ble for alvorlig. Jeg synes ikke antall sexpartnere er det verste, selv om jeg synes det er mange for ei som har vært i flere forhold i løpet av livet. Det jeg ville hengt meg mest opp i er det at hun har vært utro i alle forhold, og at hun omtrent advarer deg allerede nå om at hun vil gjøre det samme mot deg hvis du ikke tilfredsstiller hennes behov. Jeg ville aldri følt meg trygg på en sånn kjæreste. Da fikk jeg endelig snakket med henne og det var ganske forløsende for å si det mildt! Håper jeg. Jeg spurte om hva hun egentlig mente med den utroskapgreia og hun sa da at jeg hadde misforstått hele greia! Hun sa nå at hun ikke hadde vært utro mot alle sine kjærester, bare den ene samt mot noen av de hun har hatt affærer til utenom forhold. Merkelig hvordan man kan forandre meningen slik? Lurer på om hun bare forandrer mening slik at jeg ikke skal tro så dårlig om henne eller om hun virkelig mener dette! Uansett, når det gjelder dene ene kjæresten så hadde de et platonisk forhold sammen i slutten, hadde ikke sex eller noen ting. Det var mer som en vanesak hvor begge visstnok hadde affærer på si. Det hun egentlig sa til meg (ifølge henne) var at hvis jeg var i eks-kjæresten skor så ville hun fremdeles gjort det samme med meg i denne situasjonen som de var i. Greit nok det men jeg sa til henne at hun aldri skulle ha blandet meg inn i en slik diskusjon som dette og at enkelte er veldig sensitive overfor å bli sammenlignet slik. Også at hva hun hadde fortalt meg og hvordan jeg hadde oppfattet sitausjonen som grufult og ikke til å leve med. Jeg sa også til henne at jeg følte meg veldig ubekvem med at hun hadde opp mot 50 partnere på den lille tiden hun var singel. Da ble hun litt opprørt gitt (som forventet) men sa at hun bare hadde sagt et så stort nummer fordi hun ville at jeg skulle elske henne for den hun er, samme hvilke forhistorie hun hadde. Hun sa at hun testet meg og at hun ville godtatt meg om jeg så hadde ligget med hundrevis av kvinnfolk! What! "Vi har def forskjellig syn på ting" sa jeg da. Fortalte henne også at det kunne ikke jeg gjort og at dersom hun hadde ligget med hundrevis av mannfolk hadde jeg vært ut døra før hun visste ordet av det, kjærlighet eller ikke kjærlighet. Kunne kanskje ha levd med 50 men nå nedjusterte hun tallet til 30 til slutt. Vet ikke om dette er det rette tallet og om hun bare sier ting til meg for å godgjøre meg men jeg må da prøve å stole på henne til slutt. Hun ble veldig opprørt over alt dette og sa at jeg aldri måtte bringe opp ting som dette igjen. Greit nok det, men da sa jeg at hun må for pokker være ærlig om slike ting til å begynne med så det ikke oppstår forvirringer. Dette skjedde for 3 dager siden men vi har det like godt sammen nå. Vet at jeg pusher grensen litt her men alle er jo ulike og enkelte ting er viktigere å vite for enkelte enn andre. Spesielt når det gjelder for all evighet.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/11/#findComment-3103038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.