Gjest winda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er det verre at en dame har en "grumsete" fortid enn at en mann har det? Hvordan ser du på den saken? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er umulig hvis man har vært singel i lengre tid og i tillegg har hatt perioder hvor man har vært mye på byen. Jeg husker ikke engang de flestes navn. Men det ville jeg jo aldri sagt til en partner som jeg fikk inntrykk av at brydde seg om sånt (det merker man fort), dog kan jeg ikke se at det er noen løgn å snakke om. I min alder tror jeg ikke det er krise å si jeg ikke husker. Jeg har vært alene de siste 25 årene ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 I min alder tror jeg ikke det er krise å si jeg ikke husker. Jeg har vært alene de siste 25 årene ) Det er ingen krise i min alder heller. Egentlig er det vel ikke så jævla mange som spør heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er ingen krise i min alder heller. Egentlig er det vel ikke så jævla mange som spør heller. Jeg synes jeg bare leser om det her inne... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Men jeg tror man har rimelig grei kontroll fram til rundt 10, og så begynner man etter hvert muligens å runde av, og da på en sånn måte at man runder opp eller ned til nærmeste 0. Kanskje sier man rundt 20 hvis det er rundt der, men høyere opp blir rundingen mindre spesifikk, f.eks. sier man kanskje rundt 50 hvis man tror det er under 100, og rundt 100 hvis det ganske sikkert er litt over. Og har man vært like aktiv som Dorthe blir den neste godkjente avrundinga"under 1000". Neste er "færre enn Rudberg", og etter det igjen "færre enn Gene Simmons". Jo man blir sikkert litt mindre spesifikk på avrundingene om tallene blir veldig svære. ca 110 høres jo litt teit ut..;D eller ca 370 for den del. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jo man blir sikkert litt mindre spesifikk på avrundingene om tallene blir veldig svære. ca 110 høres jo litt teit ut..;D eller ca 370 for den del. 373 + 17 tilfeller av oralsex ville virkelig tatt kaka. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er ingen krise i min alder heller. Egentlig er det vel ikke så jævla mange som spør heller. Jeg har vært borti at folk spør, og har spurt selv også, men det er jo ikke fordi at man er dømmesyk eller sitter og tror at antall sier noe særlig om personen som person, men mere på grunn av nysgjerrighet og generell sexprat. Men når det er sagt sitter jeg akkurat nå og er litt forbauset over at jeg ikke bare vet sånn ca hvor mange kjæresten min har pult før, men også påfallende mange av venninne og kompisene mine kan jegg redegjøre for. Kanskje vi er noe helt voldsomt enspora! ;D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 373 + 17 tilfeller av oralsex ville virkelig tatt kaka. Hahaha! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Spør du ikke om hvor mange sexpartnere de har hatt? Det gjør jeg, for hver ny partner jeg tar. I tillegg prøver jeg å bli kjent med dem på andre måter. Men så er jeg ganske kresen, jeg tar ikke hva som helst. Jeg synes det er så rart å henge seg opp i det der jeg. Personlig hadde jeg vært langt mere skeptisk til en som hadde vært forelska i og elsket og ment han måtte ha et forhold til hvert eneste menneske man hoppet til køys med. Å ha lyst til å pule med noen er lett, og å gjøre det likeså. Å elske noen derimot er vanskelig, og DER vil jeg jo gjerne være litt spesiell og unik! Samtidig hadde jeg også vært skeptisk til noen som nektet seg sex og morro, rett og slett fordi jeg ikke skjønner årsakene til å gjøre det. Sparer man seg?! Og hva sparer man da eventuelt til?! Som flere her nevner, kjønnsorganer er stort sett vaskbare, og dugelige til gjennbruk! Dessuten er det ikke sånn at det blir mindre spesielt og deilig å sex med en man elsker selv om man også har hatt sex med folk man IKKE elsker før. Mener jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg synes det er så rart å henge seg opp i det der jeg. Personlig hadde jeg vært langt mere skeptisk til en som hadde vært forelska i og elsket og ment han måtte ha et forhold til hvert eneste menneske man hoppet til køys med. Å ha lyst til å pule med noen er lett, og å gjøre det likeså. Å elske noen derimot er vanskelig, og DER vil jeg jo gjerne være litt spesiell og unik! Samtidig hadde jeg også vært skeptisk til noen som nektet seg sex og morro, rett og slett fordi jeg ikke skjønner årsakene til å gjøre det. Sparer man seg?! Og hva sparer man da eventuelt til?! Som flere her nevner, kjønnsorganer er stort sett vaskbare, og dugelige til gjennbruk! Dessuten er det ikke sånn at det blir mindre spesielt og deilig å sex med en man elsker selv om man også har hatt sex med folk man IKKE elsker før. Mener jeg. Signerer på alt du skriver i dette innlegget, hjertens enig :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Signerer på alt du skriver i dette innlegget, hjertens enig :-) Hyggelig at vi er enige. Dessuten merker jeg også at jeg reagerer jeg på utalsen til Hulderen at hun neimen "ikke tar hva som helst. Neivel, og flott det, men det gjør da de færreste egentlig, og skulle jeg først lage en liste med kriterier for å falle og forelske meg i en mann i stedet for å bare falle og forelske meg sånn for den han er, så hadde det stått jævlig langt nede på den lista noe om hvor mange eller få han hadde duppa sakene sine i! Derimot hadde det kanskje vært en parantes et sted om å være veldig negativt og i seg selv fordømmende interessert i sånt! Jeg synes i grunn det er litt sånn fornærmende mot seg selv jeg, og liksom mene at samleie liksom definerer selve kjærligheten..Jeg mener...Enhver kan jo sånn i prinsippet hoppe til køys med nesten et hvilket som helst representabel kandidat av det motsatte kjønn og få til et brukbart knull..! Men å forelske seg, ikke for å snakke om å virkelig elske noen, det er sjelden vare, og jeg tror ikke den sånn på sikt har så stor sammenheng mellom ting som foregår i senga. Jeg mener alle damer har jo en f*****, jeg tviler sterkt på at det er på grunn av min (selvom jeg selvsagt selv synes den er fordømt snasen ;D) at kjæresten min finner akkurat meg unik og verdt å elske. Det ER liksom flere der ute med tilsvarende melllom bena! At å ligge med noen man har følelser for kan være ekstra bra og føles kjærlighetsbekreftende har ikke noe med sex pr se å gjøre mener jeg. For å si det litt flåsete og satt på spissen ; å spise middag sammen med noen man elsker kan være hyggelig, romantisk og veldig spesielt. Men har man ikke en man elsker kan det være godt med mat allikevel..;p 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hyggelig at vi er enige. Dessuten merker jeg også at jeg reagerer jeg på utalsen til Hulderen at hun neimen "ikke tar hva som helst. Neivel, og flott det, men det gjør da de færreste egentlig, og skulle jeg først lage en liste med kriterier for å falle og forelske meg i en mann i stedet for å bare falle og forelske meg sånn for den han er, så hadde det stått jævlig langt nede på den lista noe om hvor mange eller få han hadde duppa sakene sine i! Derimot hadde det kanskje vært en parantes et sted om å være veldig negativt og i seg selv fordømmende interessert i sånt! Jeg synes i grunn det er litt sånn fornærmende mot seg selv jeg, og liksom mene at samleie liksom definerer selve kjærligheten..Jeg mener...Enhver kan jo sånn i prinsippet hoppe til køys med nesten et hvilket som helst representabel kandidat av det motsatte kjønn og få til et brukbart knull..! Men å forelske seg, ikke for å snakke om å virkelig elske noen, det er sjelden vare, og jeg tror ikke den sånn på sikt har så stor sammenheng mellom ting som foregår i senga. Jeg mener alle damer har jo en f*****, jeg tviler sterkt på at det er på grunn av min (selvom jeg selvsagt selv synes den er fordømt snasen ;D) at kjæresten min finner akkurat meg unik og verdt å elske. Det ER liksom flere der ute med tilsvarende melllom bena! At å ligge med noen man har følelser for kan være ekstra bra og føles kjærlighetsbekreftende har ikke noe med sex pr se å gjøre mener jeg. For å si det litt flåsete og satt på spissen ; å spise middag sammen med noen man elsker kan være hyggelig, romantisk og veldig spesielt. Men har man ikke en man elsker kan det være godt med mat allikevel..;p Jeg undeskriver igjen, og takker for god latter og gjenkjennelse :-D (Har egentlig ikke godt av å le pga lungebetennelse og brist i samme ribbein for andre gang på kort tid - sutre, sutre - men innlegget ditt var verdt det;) ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hyggelig at vi er enige. Dessuten merker jeg også at jeg reagerer jeg på utalsen til Hulderen at hun neimen "ikke tar hva som helst. Neivel, og flott det, men det gjør da de færreste egentlig, og skulle jeg først lage en liste med kriterier for å falle og forelske meg i en mann i stedet for å bare falle og forelske meg sånn for den han er, så hadde det stått jævlig langt nede på den lista noe om hvor mange eller få han hadde duppa sakene sine i! Derimot hadde det kanskje vært en parantes et sted om å være veldig negativt og i seg selv fordømmende interessert i sånt! Jeg synes i grunn det er litt sånn fornærmende mot seg selv jeg, og liksom mene at samleie liksom definerer selve kjærligheten..Jeg mener...Enhver kan jo sånn i prinsippet hoppe til køys med nesten et hvilket som helst representabel kandidat av det motsatte kjønn og få til et brukbart knull..! Men å forelske seg, ikke for å snakke om å virkelig elske noen, det er sjelden vare, og jeg tror ikke den sånn på sikt har så stor sammenheng mellom ting som foregår i senga. Jeg mener alle damer har jo en f*****, jeg tviler sterkt på at det er på grunn av min (selvom jeg selvsagt selv synes den er fordømt snasen ;D) at kjæresten min finner akkurat meg unik og verdt å elske. Det ER liksom flere der ute med tilsvarende melllom bena! At å ligge med noen man har følelser for kan være ekstra bra og føles kjærlighetsbekreftende har ikke noe med sex pr se å gjøre mener jeg. For å si det litt flåsete og satt på spissen ; å spise middag sammen med noen man elsker kan være hyggelig, romantisk og veldig spesielt. Men har man ikke en man elsker kan det være godt med mat allikevel..;p ''For å si det litt flåsete og satt på spissen ; å spise middag sammen med noen man elsker kan være hyggelig, romantisk og veldig spesielt. Men har man ikke en man elsker kan det være godt med mat allikevel..;p'' Kanskje fordømmelsen må sees i lys av den pågående debatten om overspising og fedme? ;-) Man kan også trekke inn bulimi, og anoreksia! :knegg: Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg undeskriver igjen, og takker for god latter og gjenkjennelse :-D (Har egentlig ikke godt av å le pga lungebetennelse og brist i samme ribbein for andre gang på kort tid - sutre, sutre - men innlegget ditt var verdt det;) ) Takk for det! Hyggelig at du synes innlegget var artig...! jeg blir litt sånn halvprovosert av sånne "sex er møkkete" og "Skitne tøyter "(uansett om det menes av begge kjønn) holdninger. Jeg er glad i litt takhøyde:) Og, au-au-au! :S Ribbeinsbrudd er driiitvondt! Sympati og ønsker om riktig god og kjapp bedring oversendes! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 ''For å si det litt flåsete og satt på spissen ; å spise middag sammen med noen man elsker kan være hyggelig, romantisk og veldig spesielt. Men har man ikke en man elsker kan det være godt med mat allikevel..;p'' Kanskje fordømmelsen må sees i lys av den pågående debatten om overspising og fedme? ;-) Man kan også trekke inn bulimi, og anoreksia! :knegg: Med vennlig hilsen Hehehe, ja kanskje det ligger noe der! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg synes det er så rart å henge seg opp i det der jeg. Personlig hadde jeg vært langt mere skeptisk til en som hadde vært forelska i og elsket og ment han måtte ha et forhold til hvert eneste menneske man hoppet til køys med. Å ha lyst til å pule med noen er lett, og å gjøre det likeså. Å elske noen derimot er vanskelig, og DER vil jeg jo gjerne være litt spesiell og unik! Samtidig hadde jeg også vært skeptisk til noen som nektet seg sex og morro, rett og slett fordi jeg ikke skjønner årsakene til å gjøre det. Sparer man seg?! Og hva sparer man da eventuelt til?! Som flere her nevner, kjønnsorganer er stort sett vaskbare, og dugelige til gjennbruk! Dessuten er det ikke sånn at det blir mindre spesielt og deilig å sex med en man elsker selv om man også har hatt sex med folk man IKKE elsker før. Mener jeg. Der har vi et svært ulikt syn, slik er det bare. Det er også noe med at "krake søker make". Jeg kunne ikke hatt en partner med så ulikt syn på sex som det jeg har. Dere som har svingt dere mye får finne hverandre, og så holder jeg meg til de som har valgt å ikke gjøre det. Jeg ser på personer med mange sexpartnere som "nedfallsfrukt", sånn er det bare. Men i det minste anser jeg både menn og kvinner som hiver seg rundt som like ille, på den måten har jeg kommet lengre enn våre bestemødre som bare så ned på kvinnene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
double Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Der har vi et svært ulikt syn, slik er det bare. Det er også noe med at "krake søker make". Jeg kunne ikke hatt en partner med så ulikt syn på sex som det jeg har. Dere som har svingt dere mye får finne hverandre, og så holder jeg meg til de som har valgt å ikke gjøre det. Jeg ser på personer med mange sexpartnere som "nedfallsfrukt", sånn er det bare. Men i det minste anser jeg både menn og kvinner som hiver seg rundt som like ille, på den måten har jeg kommet lengre enn våre bestemødre som bare så ned på kvinnene. ''Men i det minste anser jeg både menn og kvinner som hiver seg rundt som like ille, på den måten har jeg kommet lengre enn våre bestemødre som bare så ned på kvinnene.'' Da vil jeg si at jeg har kommet lengre enn deg igjen, for jeg ser ikke ned på noen av dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Som sagt, helt, helt enig i at dere bør ha denne samtalen engang til, å få klare ord om hennes holdninger til utroskap. Det er klart det at det ikke går an å hinte og antyde om mulig, kommende utroskap. Det er dritkjipt gjort av henne, jeg hadde blitt superusikker om kjæresten min hadde antydet noe sånt, og samtidig liksom gjort _meg_ ansvarlig, fordi han hadde sagt i fra "at det er bare sånn han er". selvsagt finnes det vellykka forhold der utroskap faktisk aksepteres og sexaffærer utenfor forholdet er greit, men da er det jo liksom ikke utroskap lenger, men et åpent forhold, og hvis folk driver sånn er det jo en forutsetning og en selvfølge at partene er enige om at sånn kan det være. Det er IKKE greit å prøve å påtvinge en partner ett lettvint syn på utroskap (om vedkommende ikke har det) eller ¨å manipulere med verken direkte eller implisitte trusler om det! :S Når det kommer til dette med tidligere sexliv synes jeg det hviler en del ansvar hos deg. Gjort er gjort og spist er spist, for å si det sånn..Dette er jo noe hun ikke får ugjort om hun så ville, og om du ikke klarer å leve med det, eller ikke kommer forbi en følelse av at hun er løsaktig eller ekkel på grunn av ting hun har gjort tidligere (og sånn sett ikke har noe med hennes forhold til deg, som er HER og NÅ å gjøre) synes jeg nesten at du skylder henne å måtte la HENNE gå. Jeg har selv et ganske anseelig antall sexpartnere bak meg, og jeg hadde blitt ordentelig lei meg om kjæresten min derfor synes jeg var vemmelig, umoralsk, vanskelig å stole på eller mistrodde min genunine kjærlighet til HAM av den grunnen. Det hadde jeg ikke fiksa noe særlig. Så den må vel du jobbe litt med kanskje? Bestemme deg for om dette er noe du klarer å håndtere, la ligge i fortiden (der jeg personlig synes sånt hører hjemme ) eller ikke. Klarer du det ikke, er jo det også en ærlig sak, folk er forskjellige, men da må hun få vite det, for å slippe å være i et forhold der kjæresten hennes faktisk ser ned på fortiden hennes? Når det kommer til det med om damer flest juger seg nedover på antall tidligere sexpartnere aner jeg faktisk ikke. Jeg har hørt det jeg også, men selv gjør jeg det ikke, og jeg betviler sterkt at venninnene mine gjør det (selvom det er mange) Men det er mulig vi er noen rare, ærlige dyr Uansett fortsatt lykke til & håper dere finner ut av vanskelighetene! ''Når det kommer til dette med tidligere sexliv synes jeg det hviler en del ansvar hos deg. Gjort er gjort og spist er spist, for å si det sånn..Dette er jo noe hun ikke får ugjort om hun så ville, og om du ikke klarer å leve med det, eller ikke kommer forbi en følelse av at hun er løsaktig eller ekkel på grunn av ting hun har gjort tidligere (og sånn sett ikke har noe med hennes forhold til deg, som er HER og NÅ å gjøre) synes jeg nesten at du skylder henne å måtte la HENNE gå. Jeg har selv et ganske anseelig antall sexpartnere bak meg, og jeg hadde blitt ordentelig lei meg om kjæresten min derfor synes jeg var vemmelig, umoralsk, vanskelig å stole på eller mistrodde min genunine kjærlighet til HAM av den grunnen. Det hadde jeg ikke fiksa noe særlig. '' Jeg synes synes at du har mange fine argumenter både her og ellers i tråden, og jeg synes at tanken på at man skal la fortid være fortid er et ideal man burde forsøke å strekke seg mot. Men har ikke de fleste av oss en grense ett eller annet sted? Er Rune Rudbergs 1000+++ damer "over grensa"? Eller hva med hun som vi kunne lese om for noen år siden som ville sette verdensrekord i å ha flest sexpartnere i løpet av et par timer, og mennene sto "lainet" opp med staken klar for 15 sekunder hver? Ville ikke noen og enhver si at DET var over grensa? Når tilfellene blir så ekstreme som de to nevnt ovenfor, ville det være lettere for mange å si at denne personens sexfortid sier noe mer om personen enn at han/hun har hatt mye sex, og at dette blir en fortid man ikke kan akseptere. Eller hva med en som har vært prostituert eller horekunde? Kunne du giftet deg med en kjæreste som regelmessig hadde tatt turer på strøket, men som nå ikke lenger "behøver" å gjøre det fordi han jo har deg? Og hvorfor er det slik i mange tråder på dol at det er "verre" å bry seg om partnerens seksuelle fortid enn å bry seg om hans kriminelle fortid? Mange får støtte i synspunkter om at de ikke ville vært sammen med en som hadde sonet fengselsstraff for f eks vold. Jeg sier for all del ikke at seksuelle eskapader kan likestilles med straffbare handlinger, men er det alltid grunnleggende feil å ha meninger om hva slags fortid man i det minste ønsker eller foretrekker at partneren skal ha hatt eller ikke hatt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg hadde nok hatt store problemer med å være sammen med en partner som hadde hatt så mange sexpartnere og i tillegg innrømmer åpent at h*n hadde vært utro mot sine partnere så snart forholdet hanglet litt. Men jeg er muligens gammel og puritansk. ''Men jeg er muligens gammel og puritansk.'' hahaha, Lillemus er jo en tyyypisk puritaner! Forøvrig ikke enig med deg i at 50 er et unormalt høyt antall sexpartnere for en oppi trettiårene som ikke har vært i faste forhold mesteparten av tiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Antallet sexpartnere er ikke unormalt høyt, eneste problemet her er vel hvordan du takler at du ikke er blant de første. Holdningen til utroskap er imidlertid mildt sagt tvilsom. Du bør finne ut om hun sier som hun gjør først og fremst av usikkerhet eller om hun virkelig mener det. Er disse seriøst ment har jeg liten tro på et godt forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358482-kj%C3%A6reste-med-grumsete-fortid-og-mistillit/page/4/#findComment-3095905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.