Gå til innhold

Kjæreste med "grumsete" fortid og mistillit

Anbefalte innlegg

''Men jeg er muligens gammel og puritansk.''

hahaha, Lillemus er jo en tyyypisk puritaner! :P

Forøvrig ikke enig med deg i at 50 er et unormalt høyt antall sexpartnere for en oppi trettiårene som ikke har vært i faste forhold mesteparten av tiden.

''for en oppi trettiårene som ikke har vært i faste forhold mesteparten av tiden.''

Men her hadde hun jo hatt faste forhold i til sammen 11 år, og er nå 32. Hvis man hadde forutsatt at man var trofast i sine faste forhold, blir det jo ikke så fryktelig mange år å fordele de resterende 47 sexpartnerne på.

Fortsetter under...

• Svar 215
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

32

• ShitDiddelyDo

28

• Dorthe

26

• laguna1

14

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

''for en oppi trettiårene som ikke har vært i faste forhold mesteparten av tiden.''

Men her hadde hun jo hatt faste forhold i til sammen 11 år, og er nå 32. Hvis man hadde forutsatt at man var trofast i sine faste forhold, blir det jo ikke så fryktelig mange år å fordele de resterende 47 sexpartnerne på.

Ja, om forholdene virkelig har vart i 11 år har du jo rett, jeg leste vel for raskt igjen.... Like fullt har jeg nok flere kjente av begge kjønn som har

Stusser likevel over hvor mange som mener 50 partnere er veldig mye når man er 37, uansett tidligere forhold. Har selv svært mange venner og kjente av begge kjønn som nok har hatt minst like mange, selv om de også har vært i lange faste forhold (uten å være utro).

Ja, om forholdene virkelig har vart i 11 år har du jo rett, jeg leste vel for raskt igjen.... Like fullt har jeg nok flere kjente av begge kjønn som har

Stusser likevel over hvor mange som mener 50 partnere er veldig mye når man er 37, uansett tidligere forhold. Har selv svært mange venner og kjente av begge kjønn som nok har hatt minst like mange, selv om de også har vært i lange faste forhold (uten å være utro).

Det kommer jo helt an på situasjonen hva som er "mange". Jeg synes iallfall dem som traff sin livspartner allerede på videregående bør holde seg fra å moralisere over antallet sexpartnere til dem som var nesten dobbelt så gamle ;-)

Men moralisering over venner og bekjente er én ting - noe gangske annet hvor man setter grensen forf hva man ønsker eller ikke ønsker i egeh partner.

Jeg blir ikke støtt om jeg hører kristne sier at de ikke ville ha giftet seg med en som ikke hadde spart seg til bryllupsnatta. Jeg føler meg overhodet ikke skitten eller uverdig fordi om andre stiller andre krav enn det jeg gjør.

Men dersom de ikke hadde villet omgås meg som venn eller kollega el annet fordi jeg ikke har samme syn som detm, ville det vært verre.

Gjest Nå ble jeg nysgjerrig.

I min alder tror jeg ikke det er krise å si jeg ikke husker. Jeg har vært alene de siste 25 årene :o)

Jeg har vært alene i 10 år, og har hatt en partner( mange ganger altså). Hvordan orker du så mange at du ikke husker? Fordømmer ikke:-) Blir bare nysgjerrig. Finnes du ikke kresen og trenger du ikke følelser inne i bildet?

Gjest Elextra

Er det verre at en dame har en "grumsete" fortid enn at en mann har det? Hvordan ser du på den saken?

''Er det verre at en dame har en "grumsete" fortid enn at en mann har det?''

Selvsagt! Kvinner med 100 tidligere partnere er løsaktige og har tvilsom moral, mens menn forventer å ha såpass erfaring før de inngår fast forhold. Det er da alment kjent! ;)

Gjest Elextra

Det kommer jo helt an på situasjonen hva som er "mange". Jeg synes iallfall dem som traff sin livspartner allerede på videregående bør holde seg fra å moralisere over antallet sexpartnere til dem som var nesten dobbelt så gamle ;-)

Men moralisering over venner og bekjente er én ting - noe gangske annet hvor man setter grensen forf hva man ønsker eller ikke ønsker i egeh partner.

Jeg blir ikke støtt om jeg hører kristne sier at de ikke ville ha giftet seg med en som ikke hadde spart seg til bryllupsnatta. Jeg føler meg overhodet ikke skitten eller uverdig fordi om andre stiller andre krav enn det jeg gjør.

Men dersom de ikke hadde villet omgås meg som venn eller kollega el annet fordi jeg ikke har samme syn som detm, ville det vært verre.

''Jeg blir ikke støtt om jeg hører kristne sier at de ikke ville ha giftet seg med en som ikke hadde spart seg til bryllupsnatta''

Å ha dette syn og være singel og over 30 må være virkelig utfordrende! :P

Forøvrig i stor grad enig med deg.

Annonse

Jeg har vært alene i 10 år, og har hatt en partner( mange ganger altså). Hvordan orker du så mange at du ikke husker? Fordømmer ikke:-) Blir bare nysgjerrig. Finnes du ikke kresen og trenger du ikke følelser inne i bildet?

Trenger ikke følelser nei, bare han er sexy nok. Men hvis du bare har vært sammen med en på 10 år så kan jeg fortelle deg at jeg har heller ikke vært sammen med mer enn en på de siste 10 årene, men hvordan skal jeg huske de jeg var sammen med for 30 år siden før jeg giftet meg. Make love not war, het det da og det levde vi jo etter.

Du går ikke rundt å tror at alle du har hatt sex med er forelsket i deg?

''Jeg blir ikke støtt om jeg hører kristne sier at de ikke ville ha giftet seg med en som ikke hadde spart seg til bryllupsnatta''

Å ha dette syn og være singel og over 30 må være virkelig utfordrende! :P

Forøvrig i stor grad enig med deg.

''Å ha dette syn og være singel og over 30 må være virkelig utfordrende! :P''

Det er vel en grunn til at giftealderen på dem som mener slik gjerne er under 24...;-)

Lurer forresten om noen av dem lurer på: "Ville partneren gifte seg fordi h*n elsket meg, eller fordi h*n var kåt?"

Gjest sjøstjerna

Trenger ikke følelser nei, bare han er sexy nok. Men hvis du bare har vært sammen med en på 10 år så kan jeg fortelle deg at jeg har heller ikke vært sammen med mer enn en på de siste 10 årene, men hvordan skal jeg huske de jeg var sammen med for 30 år siden før jeg giftet meg. Make love not war, het det da og det levde vi jo etter.

Du går ikke rundt å tror at alle du har hatt sex med er forelsket i deg?

''Du går ikke rundt å tror at alle du har hatt sex med er forelsket i deg?''

Jo, det tror jeg. :)

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror menn stort sett er kåte når de har sex.

''Jeg tror menn stort sett er kåte når de har sex.''

Det gjelder forhåpentligvis og antakeligvis kvinner også ;-)

Det sagt, er jeg enig med deg i denne tråden (fordi om jeg ikke har lest heile tråden, som vanlig..).

''Jeg tror menn stort sett er kåte når de har sex.''

Det gjelder forhåpentligvis og antakeligvis kvinner også ;-)

Det sagt, er jeg enig med deg i denne tråden (fordi om jeg ikke har lest heile tråden, som vanlig..).

Hehe, takk. Jeg har vært singel i over 30 år og jeg har fremdeles unger og jeg er ganske sær på å ha kjærester når man har unger som bor hjemme. Jeg tror ikke unger har godt av nye lekepappaer stadig vekk, de store ungene kalte det det, og derfor har det vært utelukket. Jeg har i hvert fall ikke truffet noen jeg kunne tenke meg å presentere for ungene. I hvert fall ikke alle de gifte som påstår at kona driver sexnekt og er kjedelig i senga og de er på vei ut av forholdet.

Hehe, takk. Jeg har vært singel i over 30 år og jeg har fremdeles unger og jeg er ganske sær på å ha kjærester når man har unger som bor hjemme. Jeg tror ikke unger har godt av nye lekepappaer stadig vekk, de store ungene kalte det det, og derfor har det vært utelukket. Jeg har i hvert fall ikke truffet noen jeg kunne tenke meg å presentere for ungene. I hvert fall ikke alle de gifte som påstår at kona driver sexnekt og er kjedelig i senga og de er på vei ut av forholdet.

''Hehe, takk. Jeg har vært singel i over 30 år og jeg har fremdeles unger og jeg er ganske sær på å ha kjærester når man har unger som bor hjemme. Jeg tror ikke unger har godt av nye lekepappaer stadig vekk, de store ungene kalte det det, og derfor har det vært utelukket. Jeg har i hvert fall ikke truffet noen jeg kunne tenke meg å presentere for ungene. I hvert fall ikke alle de gifte som påstår at kona driver sexnekt og er kjedelig i senga og de er på vei ut av forholdet.''

*Nikker gjenkjennende*

En elsker som ikke er involvert i barna er den optimale løsningen (hysj, ikke si det til noen!), evt en kjæreste som beholder sitt eget hjem slik at vi dermed kan styre når vi og hvordan vi vil treffes.

Personlig har jeg blitt for sær til å orke å gå inn i et nytt samboerforhold så lenge jeg har hjemmeboende barn.

Enn så lenge koser jeg meg med elskervarianten - da kan man treffes når begge har lyst og anledning ;-)

PS: For ordens skyld er han ikke gift, samboer eller på annen måte opptatt, altså :-o)

Annonse

''Hehe, takk. Jeg har vært singel i over 30 år og jeg har fremdeles unger og jeg er ganske sær på å ha kjærester når man har unger som bor hjemme. Jeg tror ikke unger har godt av nye lekepappaer stadig vekk, de store ungene kalte det det, og derfor har det vært utelukket. Jeg har i hvert fall ikke truffet noen jeg kunne tenke meg å presentere for ungene. I hvert fall ikke alle de gifte som påstår at kona driver sexnekt og er kjedelig i senga og de er på vei ut av forholdet.''

*Nikker gjenkjennende*

En elsker som ikke er involvert i barna er den optimale løsningen (hysj, ikke si det til noen!), evt en kjæreste som beholder sitt eget hjem slik at vi dermed kan styre når vi og hvordan vi vil treffes.

Personlig har jeg blitt for sær til å orke å gå inn i et nytt samboerforhold så lenge jeg har hjemmeboende barn.

Enn så lenge koser jeg meg med elskervarianten - da kan man treffes når begge har lyst og anledning ;-)

PS: For ordens skyld er han ikke gift, samboer eller på annen måte opptatt, altså :-o)

Jeg har snakket med dattera mi, hun er evig takknemlig for at jeg bare prøvde meg en gang med samboer og han forsvant ut av huset ganske raskt.

Hun synes jeg kan finne meg en nå, men jeg har jo minstemann hjemme så det er ikke aktuelt.

Men jeg kunne tenkt meg en elsker, men skjønner ikke helt hvor jeg skal møte ham, de eneste stedene jeg kommer inn er bydelens bruneste puber. Det er morsomt der og jeg koser meg, men man finner ikke en mann der selv om det stort sett er folk som jobber på DPS, barnevernet og hjemmetjenesten + endel kriminelle. Jeg vil ikke ha en mann som drikker nesten hver dag og jeg vil i hvert fall ikke ha kriminelle kjendiser uansett hvor hyggelige de er

''Men jeg er muligens gammel og puritansk.''

hahaha, Lillemus er jo en tyyypisk puritaner! :P

Forøvrig ikke enig med deg i at 50 er et unormalt høyt antall sexpartnere for en oppi trettiårene som ikke har vært i faste forhold mesteparten av tiden.

På noen områder er jeg puritansk sjø. ;o)

''Nei, det tror jeg ikke.''

Gjør du ikke? Hva baserer du det på? At de jeg har hatt sex med ikke var forelsket i meg?

Nei, jeg tror det skal mye til at de fleste menn blir forelsket slik som vi damer pleier å bli. Man må gjerne kysse noen frosker før man treffer prinsen ;o)

Gjest sjøstjerna

Nei, jeg tror det skal mye til at de fleste menn blir forelsket slik som vi damer pleier å bli. Man må gjerne kysse noen frosker før man treffer prinsen ;o)

Jeg tror fremdeles at de jeg har hatt sex med var forelsket i meg.

:-)

Hehe, det må du gjerne tro, det spiller sikkert liten rolle for deg hva jeg tror om det :o)

Dersom man aldri har hatt one night stands er det jo stor sjanse for at mennene var forelsket, da. I særdeleshet hvis man ventet en stund før man hoppet til sengs.

Jeg skulle tro at en ikke-forelsket, men kåt mann ikke ville kurtisere en dame i uksesvis bare får å få seg en beta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...