Gå til innhold

gjenglemt tampong?

Anbefalte innlegg

Gjest Mari1980

Hei Da jeg hadde mensen sist for ca 1 uke siden er jeg usikker på om jeg hadde glemt å ta ut tampongen (gul) før jeg tok i en ny. Jeg merket ingenting da jeg tok i en ny tampong, men da det bare er 5 mnd siden fødsel (ammer fortsatt) føler jeg meg mye større nedentil og er redd for at jeg kan ha skjøvet inn en tampong langt opp i skjeden. Jeg har kjent med fingrene, men kan ikke kjenne hverken tampong eller en tråd som henger ned. Har heller ikke kjent noe vond lukt. Har hatt samleie og oralsex uten at vi har merket noe. Men jeg klarer ikke helt å slippe tanken på at det fortsatt kan være en tampong inni skjeden. Bør jeg oppsøke lege og sjekke for sikkerhets skyld, eller ville jeg ha merket det selv hvis det var en tampong liggende der inne? Hilsen Mari (alder 30 år)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358529-gjenglemt-tampong/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du setter det ene benet opp på en krakk, eller på dosetet, får du lettere adgang til å kjenne i skjeden med en pekefinger. Kjenn etter livmorhalsen (som har et søkk i midten) og kjenn rundt den så langt opp du kommer. Der vil en 'glemt' tampong ligge. Hvis du ikke kjenner noe, kan du være ganke sikker på at det ikke er noe. En tampong som har ligget i skjeden i en uke vil som regel gi utflod med meget ubehagelig lukt. Jeg håper at du kan slå deg til ro uten å behøve å oppsøke lege. Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358529-gjenglemt-tampong/#findComment-3092083
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...