Gå til innhold

Sex med gift mann

Anbefalte innlegg

midtlivsblondie

Etter 20 års samliv, er jeg blitt aleine. I dette forholdet opplevde jeg aldri å få orgasme - og var heller aldri veldig opptatt av det. Jeg er en person som liker mye kyssing og kjæling, og som har stor glede av sex alikevel. De første åra brukte vi mye tid på å forsøke å få det til, men ga etterhvert opp - da det ble så mye "stress" rundt dette. De siste åra var sexen ikke tilfredstillende på noen måte, mest pga manglende lyst fra min side.

En gift mann jeg har kjent i noen år, ble den som ga meg det "pushet" jeg trengte for å endelig bryte ut av det samlivet jeg hadde. Vi "oppdaget" plutselig hverandre på en fest. Jeg har alltid vært imot utroskap - og det var fristende med et sidesprang, men jeg kunne ikke avslutte med å være utro. Så det ble med et møte og litt klining...

Et halvt års tid seinere, når bruddet var et faktum, tok vi opp kontakten igjen - og siden har vi truffet hverandre med jevne mellomrom. Jeg sliter fortsatt med tanker på at dette er vel så mye utroskap, selv om det er han som er den utro. Men jeg har skjøvet det til side, vært egoistisk nok til å tenke på egne behov - og den utrolig deilige følelsen av å ville ha sex med noen igjen.

Denne mannen har alltid vært tydelig på at denne affæren dreier som om sex - han har ikke noe ønske om å bryte ut av ekteskapet. Jeg har derfor fritt valgt dette, selv om det på mange måter ikke føles riktig. Tankene svirrer i hodet, og jeg er gammel nok til å føle meg litt "horete". Samtidig er det helt fantastisk når vi møtes og har sex, selv om jeg heller ikke denne gangen har opplevd å få orgasme, men alikevel har vært "himmelen" nær. Min største frykt er alikevel at han skal spørre meg om nettopp dette. . noe han ikke har gjort så langt.

Men greia nå er at jeg tenker på sex med han døgnet rundt, og er en del frustrert over manglende orgasme. Nå skal det alikevel sies at jeg har oppnådd orgasme i halvdøs, d.v.s. jeg drømmer om sex - våkner med deilige, kriblende følelser i underlivet, og trenger bare å knipe noen ganger, så er jeg der. Hvorfor går dette da aldri i våken tilstand - og med noen jeg begjærer sterkt? Noen som har råd å gi meg?

Og betyr dette mye for menn?

Dette har jo ikke bare betydning for meg i dette "forholdet". Jeg har valgt han i en overgang, noe vi begge er inneforstått med. Jeg trenger kroppskontakten og sexen jeg får - fremfor sex med ukjente, tilfeldige menn jeg måtte treffe.

En kjæreste er ikke et alternativ akkurat nå.

Takknemlig for råd - og gjerne ris og ros rundt min pågående "affære".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358549-sex-med-gift-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

-På Dol av og til

Jeg synes ikke du skal bidra til å såre andre for å få det slik du vil. Det finnes mange single menn som ønsker seg den typen forhold du beskriver.

Med tanke på situasjonen du er i, synes jeg orgasme og mangelen på sådann er uviktig.

Helt enig med deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358549-sex-med-gift-mann/#findComment-3092260
Del på andre sider

midtlivsblondie

Jeg synes ikke du skal bidra til å såre andre for å få det slik du vil. Det finnes mange single menn som ønsker seg den typen forhold du beskriver.

Med tanke på situasjonen du er i, synes jeg orgasme og mangelen på sådann er uviktig.

Er jo egentlig helt enig med deg. Men saken er vel kanskje den at jeg er litt for begeistret for denne mannen til å klare å avslutte...selv om jeg vet at det ikke fører til noe i det lange løp. Og hadde han valgt meg, hadde jeg ikke tort å satse på en mann som synes det er greit med utroskap :(

Men hvorfor er orgasme uviktig? Fordi jeg ikke fortjener det med en "lånt" mann - eller fordi det ikke er hva HAN er ute etter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358549-sex-med-gift-mann/#findComment-3092547
Del på andre sider

nitty-gritty

Er jo egentlig helt enig med deg. Men saken er vel kanskje den at jeg er litt for begeistret for denne mannen til å klare å avslutte...selv om jeg vet at det ikke fører til noe i det lange løp. Og hadde han valgt meg, hadde jeg ikke tort å satse på en mann som synes det er greit med utroskap :(

Men hvorfor er orgasme uviktig? Fordi jeg ikke fortjener det med en "lånt" mann - eller fordi det ikke er hva HAN er ute etter?

Da setter du dine egne ønsker (som kan tilfredstilles på annet vis) foran følelsene og livet til kvinnen han er gift med.

Jeg synes det sier seg selv at jeg ikke er spesielt opptatt av å rådgi deg i forhold til orgasme sammen med en mann som er gift på annet hold. Ærlig talt hadde jeg vel ikke oppnådd orgasme i den situasjonen heller, jeg hadde i hovedsak følt meg ekkel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358549-sex-med-gift-mann/#findComment-3092562
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Jeg vet at SDD og flere andre vil komme ilende og motsi meg. Men etter min mening er det like galt å ha et forhold til en gift mann, som å ha et forhold når man er gift. Du vet inderlig godt at denne mannen er gift, og er dermed like skyldig som han. Det er svært egoistisk av deg å ikke ta hensyn til det.

Når det gjelder orgasme... Skaff deg en vibrator og gode sexnoveller. Like greit at du ordner deg på egenhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358549-sex-med-gift-mann/#findComment-3092888
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Du snakker om to problem her. Det ene er dine moralske tanker rundt det å ha et sexuelt forhold til en gift mann, og det andre er dine problemer rundt orgasme.

Jeg ville rådet deg til å snakke med lege, sexolog eller noen som du kan snakke om orgasmen med.

Etter min oppfatning er utroskapen hans problem og du skal ikke gjøre hans problemer til dine. Vi kvinner trenger ikke å ta ansvaret for å knipe igjen i alle sammenhenger og bli utropt som horer hver gang vi har lyst. Konsentrer deg om hva du vil selv videre. Er du sikker på at dette er den riktige sexual partneren din på sikt? Vil du ha livet slik at du lever helt uforpliktet, men har en elsker for tilfredsstillelse? Mange velger slik, men vi kvinner har større problemer med slikt. Selv greier jeg ikke det i lengden for sex og følelser er oftest følgesvenner for oss kvinner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358549-sex-med-gift-mann/#findComment-3092902
Del på andre sider

Når det gjelder orgasme hadde jeg det på samme måten som deg i mange år. Jeg kunne våkne av orgasme om natta, etter en drøm. Men jeg fikk det aldri under vanlig sex og berøring.

Jeg fant ut at dusjen var fin å bruke for å oppnå orgasme! Ta av dusjhodet og sett på ganske varmt vann og dusj lenge mot klitoris. Da vil du trolig få orgasme og så vil det kanskje bli lettere å få orgasme ved oralsex etterhvert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358549-sex-med-gift-mann/#findComment-3095796
Del på andre sider

trollemor;o)

Jeg vet at SDD og flere andre vil komme ilende og motsi meg. Men etter min mening er det like galt å ha et forhold til en gift mann, som å ha et forhold når man er gift. Du vet inderlig godt at denne mannen er gift, og er dermed like skyldig som han. Det er svært egoistisk av deg å ikke ta hensyn til det.

Når det gjelder orgasme... Skaff deg en vibrator og gode sexnoveller. Like greit at du ordner deg på egenhånd.

Jeg tror at de aller fleste damer holdet avstand til gifte menn, men de blir smigret og "ovrbevist" av gifte menns flørting. Jeg kan godt utdype dette, men ikke nå....er litt forlangt nede i vinflaska.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358549-sex-med-gift-mann/#findComment-3095797
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å svare i det hele tatt. Er generelt motstander av innlegg uten avsnitt, og leste derfor svarene før innlegget. ;)

Livet er kort, og jeg synes ikke det er ugreit å tenke litt på seg selv også. Denne kvinnen har det kanskje godt med sine tilfeldige møter med akkurat denne mannen. Det er ikke sikkert hun vil finne det samme i en annen mann. Selv om mange ser ut til å mene rette, single partnere vokser på trær, som om det kun er et ok utseende og tilgjengelighet som gjelder, vet de fleste at dette ikke er tilfelle. Spørsmålet blir da om hun skal heve sin egen livskvalitet ved å fortsette sine hemmelige møter med denne mannen, eller om hun skal redusere egen livskvalitet ved å tenke på en kvinne som unektelig er ansvaret til en mann med fri vilje, og ikke henne.

Ikke vet hun stort om det gifte parets syn på hans utroskap heller. Kanskje kona ikke tar det så tungt.

Det moralske aspektet ved dette er uansett noe partene selv må avgjøre. Her er vi alle ulike, og jeg ser ingen grunn til å sitte her og fordømme noen basert på noe så subjektivt som følelser rundt moral. Her er det intet rett eller galt, selv om dere med et annet syn på dette enn meg naturligvis vil generalisere rundt egne følelser, og fordømme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358549-sex-med-gift-mann/#findComment-3095812
Del på andre sider

Gjest Hulderen

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å svare i det hele tatt. Er generelt motstander av innlegg uten avsnitt, og leste derfor svarene før innlegget. ;)

Livet er kort, og jeg synes ikke det er ugreit å tenke litt på seg selv også. Denne kvinnen har det kanskje godt med sine tilfeldige møter med akkurat denne mannen. Det er ikke sikkert hun vil finne det samme i en annen mann. Selv om mange ser ut til å mene rette, single partnere vokser på trær, som om det kun er et ok utseende og tilgjengelighet som gjelder, vet de fleste at dette ikke er tilfelle. Spørsmålet blir da om hun skal heve sin egen livskvalitet ved å fortsette sine hemmelige møter med denne mannen, eller om hun skal redusere egen livskvalitet ved å tenke på en kvinne som unektelig er ansvaret til en mann med fri vilje, og ikke henne.

Ikke vet hun stort om det gifte parets syn på hans utroskap heller. Kanskje kona ikke tar det så tungt.

Det moralske aspektet ved dette er uansett noe partene selv må avgjøre. Her er vi alle ulike, og jeg ser ingen grunn til å sitte her og fordømme noen basert på noe så subjektivt som følelser rundt moral. Her er det intet rett eller galt, selv om dere med et annet syn på dette enn meg naturligvis vil generalisere rundt egne følelser, og fordømme.

Dette var et uvanlig reflektert svar til deg å være ( i hvert fall innen dette temaet, mener ikke å fornærme deg).

Så denne gangen satte jeg pris på å få ditt syn :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358549-sex-med-gift-mann/#findComment-3095881
Del på andre sider

Annonse

Du snakker om to problem her. Det ene er dine moralske tanker rundt det å ha et sexuelt forhold til en gift mann, og det andre er dine problemer rundt orgasme.

Jeg ville rådet deg til å snakke med lege, sexolog eller noen som du kan snakke om orgasmen med.

Etter min oppfatning er utroskapen hans problem og du skal ikke gjøre hans problemer til dine. Vi kvinner trenger ikke å ta ansvaret for å knipe igjen i alle sammenhenger og bli utropt som horer hver gang vi har lyst. Konsentrer deg om hva du vil selv videre. Er du sikker på at dette er den riktige sexual partneren din på sikt? Vil du ha livet slik at du lever helt uforpliktet, men har en elsker for tilfredsstillelse? Mange velger slik, men vi kvinner har større problemer med slikt. Selv greier jeg ikke det i lengden for sex og følelser er oftest følgesvenner for oss kvinner.

''Etter min oppfatning er utroskapen hans problem og du skal ikke gjøre hans problemer til dine.''

Interessant... og en problemstilling jeg har tenkt litt på... For min del har jeg tenkt at jeg ikke kunne sett meg selv i øynene om jeg hadde hatt sex med en jeg visste var gift, men at det hadde vært mindre "farlig" om jeg ikke visste hvem kona hans var og de hadde et dårlig ekteskap (det kan man jo aldri vite helt om er sant forøvrig ;-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358549-sex-med-gift-mann/#findComment-3096307
Del på andre sider

Gjest segunda

''Etter min oppfatning er utroskapen hans problem og du skal ikke gjøre hans problemer til dine.''

Interessant... og en problemstilling jeg har tenkt litt på... For min del har jeg tenkt at jeg ikke kunne sett meg selv i øynene om jeg hadde hatt sex med en jeg visste var gift, men at det hadde vært mindre "farlig" om jeg ikke visste hvem kona hans var og de hadde et dårlig ekteskap (det kan man jo aldri vite helt om er sant forøvrig ;-))

Det er egentlig farlig å tro på og ikke tro på dette med problematisk ekteskap. Vi som har gått igjennom skilsmisse vet hva det er og vi vet hvor vanskelig det er uansett årsak. Derfor er en gift mann ikke det beste alternativet i mine øyne selvom ekteskapet hans aldri skranter så mye. Han er likevel ikke ferdig med det.

Så er det den kjensgjerningen at menn har et annet syn på sex og følelser enn kvinner. De er fornøyde med å leve i et ekteskap som skranter så lenge de har jobben sin, sporten sin, bilen sin og .....elskerinnen sin hvor de får utløsning. Det er en helt annen situasjon for kvinner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358549-sex-med-gift-mann/#findComment-3096379
Del på andre sider

Det er egentlig farlig å tro på og ikke tro på dette med problematisk ekteskap. Vi som har gått igjennom skilsmisse vet hva det er og vi vet hvor vanskelig det er uansett årsak. Derfor er en gift mann ikke det beste alternativet i mine øyne selvom ekteskapet hans aldri skranter så mye. Han er likevel ikke ferdig med det.

Så er det den kjensgjerningen at menn har et annet syn på sex og følelser enn kvinner. De er fornøyde med å leve i et ekteskap som skranter så lenge de har jobben sin, sporten sin, bilen sin og .....elskerinnen sin hvor de får utløsning. Det er en helt annen situasjon for kvinner.

''Det er egentlig farlig å tro på og ikke tro på dette med problematisk ekteskap. Vi som har gått igjennom skilsmisse vet hva det er og vi vet hvor vanskelig det er uansett årsak.''

Det er sant... Som utenforstående kan man som regel ikke se hvordan parforholdet faktisk er. Et tilsynelatende lykkelig ekteskap er ikke nødvendigvis slik det ser ut...

''Derfor er en gift mann ikke det beste alternativet i mine øyne selvom ekteskapet hans aldri skranter så mye. Han er likevel ikke ferdig med det.''

Sant nok... Samtidig kan man ikke velge hvem man faller for... Jeg tenker også at når den andre parten er gift og ønsker å skilles, så bør h*n tenke at h*n ikke skilles for å gå rett inn i et nytt forhold, men vurdere om det beste er å fortsette ekteskapet eller være singel (altså rydde opp i følelsene uten å la seg påvirke av følelsene for en tredjeperson).

''Så er det den kjensgjerningen at menn har et annet syn på sex og følelser enn kvinner. De er fornøyde med å leve i et ekteskap som skranter så lenge de har jobben sin, sporten sin, bilen sin og .....elskerinnen sin hvor de får utløsning. Det er en helt annen situasjon for kvinner.''

Det tror jeg i mange tilfeller stemmer veldig bra... Jeg tror det er relativt sjelden en mann går ut av ekteskapet uten at han har funnet en annen først ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358549-sex-med-gift-mann/#findComment-3096424
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...