Gå til innhold

Kvinner over 40 er slappe i senga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mammantil3

10

• jubalong70

3

• Mandolaika

3

• Angustia

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest hvem veit hvorfor?

Fantastisk induksjon. Du har opplevd at en 40 åring er slapp i senga, og dermed konkluderer du med at alle 40 åringer er det. Gratulerer!

Kanskje det er elskeren til denne ene 40-åringen det er noe galt med. Har du tenkt på det?

Den elskeren som jobber fram hennes orgasme?

Tja, han gjør sikkert den dårligste jobben

Annonse

Jepp, slik er alle kvinner over 40.

Den dagen vi fyller 40, får vi et skriv fra Staten i posten, hvor det står at vi skal legge oss ned og la partneren jobbe fram våre orgasmer.

Sånn er det.

Det er et forslag ute på høring nå, faktisk, om dette skal gjelde allerede fra fylte 35, eller om man skal dra det helt tilbake til fylte 30. Dette for å spare kvinnens musklatur, samt forebygge hjerte- og karsykdommer hos menn (de må jobbe tilsvarende mye mer).

Må si det var en stor lettelse å få fylle 40. Nå bare ligger jeg som en tomsekk og lar orgasmene trille over meg.

Herlig.

Den dagen vi fyller 40, får vi et skriv fra Staten i posten, hvor det står at vi skal legge oss ned og la partneren jobbe fram våre orgasmer.

Sånn er det.

Det er et forslag ute på høring nå, faktisk, om dette skal gjelde allerede fra fylte 35, eller om man skal dra det helt tilbake til fylte 30. Dette for å spare kvinnens musklatur, samt forebygge hjerte- og karsykdommer hos menn (de må jobbe tilsvarende mye mer).

Må si det var en stor lettelse å få fylle 40. Nå bare ligger jeg som en tomsekk og lar orgasmene trille over meg.

Herlig.

*LOTFL* - herlig skrevet!

Sånn er det.

Herlig.

Jeg ler så tårene triller. Tusen takk :D

Annonse

Gjest JegErenSlik

Jeg er sånn. Det kommer av at mannen min er taus, kjedelig og statisk. Han gjør alltid de samme tingene, i samme tempo, med samme rekkefølge. Sier ikke noe, ikke et kompimang, ikke et grynt, ikke et ord om hva han tenker eller ønsker. (Jeg HAR spurt..) Det hjelper ikke å snakke om det (prøvd i ti år) eller skrive brev, han svarer aldri, tar det ikke opp, nevner ikke på at han fikk det, jeg tror sannelig ikke han gadd lese det!

Jeg kjøpte en bok av Sissel Gran til ham. Den ligger ulest. Og så videre. Jeg tenner ikke lenger på ham. Derfor ligger jeg helt stille så jeg kan fantasere meg vekk for å greie å gjennomføre.

Sånn er det.

Herlig.

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...