Gå til innhold

Kvinner over 40 er slappe i senga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mammantil3

10

• jubalong70

3

• Mandolaika

3

• Angustia

2

Mest aktive i denne tråden

Jepp, slik er alle kvinner over 40.

Den dagen vi fyller 40, får vi et skriv fra Staten i posten, hvor det står at vi skal legge oss ned og la partneren jobbe fram våre orgasmer.

Sånn er det.

Det er et forslag ute på høring nå, faktisk, om dette skal gjelde allerede fra fylte 35, eller om man skal dra det helt tilbake til fylte 30. Dette for å spare kvinnens musklatur, samt forebygge hjerte- og karsykdommer hos menn (de må jobbe tilsvarende mye mer).

Må si det var en stor lettelse å få fylle 40. Nå bare ligger jeg som en tomsekk og lar orgasmene trille over meg.

Herlig.

LOL

Gjest ikke alle er late

Det er fristende å svare både dumt og ironisk på slike innlegg, det må jeg iinnrømme. Og det er nesten bare slike svar til deg.

Men det du uttrykker er jo en irritasjon over at du føler du ikke får noe igjen fra henne?

Spørsmålet ditt er kanskje mer reellt enn mange her vil innrømme. Det er veldig enkelt å antyde at du ikke inspirerer henne, men du opplever at du gir henne orgasme. Det betyr at hun blir seksuelt tilfredsstilt.

Jeg liker sex, og synes det er aller deiligst å bli svett og varm når vi koser oss. Ikke bare fordi jeg tenner på mannen min, men for min egen nytelse blir kraftigere. Og jeg vet han blir inspirert av det.

Jeg har en venninne som stadig klager på manglende inspirasjon i senga, at mannen ikke tenner henne osv. Jeg synes mannen hennes er helt ok selv om han har blitt større med årene. Men det skal liksom være mer stuerent å miste tenningen på en mann, og det er jeg ikke enig i.

Jeg har fått noen kilo for mye, og som kvinne ville jeg nok blitt veldig sår dersom mannen min sluttet å gi komplimenter eller bli tent på meg i sengen. Det er faktisk en av de viktige tingene vi kan gjøre for hverandre, det å gi hverandre gode følelser og opplevelsen av engasjement.

Hva med sexolog?

Annonse

Det er fristende å svare både dumt og ironisk på slike innlegg, det må jeg iinnrømme. Og det er nesten bare slike svar til deg.

Men det du uttrykker er jo en irritasjon over at du føler du ikke får noe igjen fra henne?

Spørsmålet ditt er kanskje mer reellt enn mange her vil innrømme. Det er veldig enkelt å antyde at du ikke inspirerer henne, men du opplever at du gir henne orgasme. Det betyr at hun blir seksuelt tilfredsstilt.

Jeg liker sex, og synes det er aller deiligst å bli svett og varm når vi koser oss. Ikke bare fordi jeg tenner på mannen min, men for min egen nytelse blir kraftigere. Og jeg vet han blir inspirert av det.

Jeg har en venninne som stadig klager på manglende inspirasjon i senga, at mannen ikke tenner henne osv. Jeg synes mannen hennes er helt ok selv om han har blitt større med årene. Men det skal liksom være mer stuerent å miste tenningen på en mann, og det er jeg ikke enig i.

Jeg har fått noen kilo for mye, og som kvinne ville jeg nok blitt veldig sår dersom mannen min sluttet å gi komplimenter eller bli tent på meg i sengen. Det er faktisk en av de viktige tingene vi kan gjøre for hverandre, det å gi hverandre gode følelser og opplevelsen av engasjement.

Hva med sexolog?

Jeg har gitt et ironisk svar, og for å si det slik: Hadde spørsmålsstillingen vært litt annerledes, så hadde jeg svar seriøst.

Gjest hvem veit hvorfor?

Nei da, men du skrev "Kvinner over 40 er slappe i senga synes jeg", selv om du bare har ett eksempel. :-)

Jeg ser det ble feil, og jeg mente det ikke slik. Det er bare frustrerende.

Forrige samboer var helt annerledes, men det er noen år siden. Det ble slutt av helt andre årsaker så jeg holder ikke på med sammenligninger heller.

Jeg ser det ble feil, og jeg mente det ikke slik. Det er bare frustrerende.

Forrige samboer var helt annerledes, men det er noen år siden. Det ble slutt av helt andre årsaker så jeg holder ikke på med sammenligninger heller.

Jeg forstår deg kjempegodt og vet du ikke mente det gjaldt alle. Jeg hadde syntes det ville vært kjempefrustrerende selv.

• 3 uker senere...

PSSST! Går det bra på jobben?

Jeg stortrives etter 3 dager på min nye :-)

Nå må jeg i seng. Natta!

Så bra du har det fint, selv om det kanskje er litt tidlig å si etter bare noen dager.

Det går bra med meg også i ny jobb. Mye enklere reisevei og hyggelige kollegaer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...