Gå til innhold

Usymmetrisk hode og ansikt

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 27 år som har noen spørsmål. Jeg var svært aktiv og trente 4 ganger i uka til jeg var ferdig på videregående. Da skjedde det ting som gjorde at jeg la på meg 20 kg fra 70-90 kg. I 2006 bestemte jeg meg for å ta tak og har klart å gå ned til 70 kg igjen. Men det som nå har skjedd er at ansiktet mitt og hodet mitt har blitt veldig usymmetrisk. Jeg ser det ikke selv når jeg ser meg selv i speilet, men jeg oppdaga det da jeg så et bilde av meg som stod inn mot et speil. Jeg tenkte at det kanskje hadde noe med speilet å gjøre, så jeg henta bilde av meg selv før jeg ble overvektig og av andre personer og så disse mot speilet. Jeg så ikke usymmetrisk ut på de gamle bildene av meg. Hvordan kan ansiktet og hodet mitt plutselig ha blitt så usymmetrisk og er det noe jeg kan gjøre for at det skal endre seg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358826-usymmetrisk-hode-og-ansikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Gratulerer med at du har klart å gå ned i vekt, det er flott. Fettfordelingen i ansiktet i kinn, hake og fettet bak øynene er vanligvis symmetrisk fordelt og vil forsvinne i like stor grad. Kan det være at du hadde denne usymmetrien før du gikk opp i vekt og at dette ikke var så synlig når du gikk opp fra 70 til 90 kg? Ta en titt på gamle bilder av deg selv og sammenlign. Det er nok ikke mye man kan gjøre med dette hvis det ikke betyr så mye for deg at du vil vudere å kontakte en plastisk kirurg for råd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...