athina1991 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har den siste uken slitt skikkelig med diaré, har ikke kunnet gått en tur på butikken en gang. Kan så vidt røre på meg uten å springe på do eller det gjør vondt i magen Og ikke nok med det er det usannsynlig vondt å gå på do, selv om det bare er rennende, huff! I morges kunne jeg ikke annet enn å ty til tårene og har ligget strekk ut hele dagen. Har prøvd alt fra blåbærsaft til potetmel i vann og begynner å bli temmelig lei nå. Når det begynner å nærme seg leggetid får jeg også noen skikkelige "kramper" i øverste del av magene, rett under brystene og det gjør så vondt at jeg må bøye meg eller sette meg ned for å telle til 10 og slappe helt av....... Trodde først det bare var kynnere eller noe som kom av at magen vokste, men smerten er så intens det øyeblikket den varer så jeg aner ikke hva det er, gjør også at jeg blir kvalm og kaster opp. Skal til legekontroll på tirsdag så har ikke ringt legen ennå, men hadde vært greit å fått stillet frykten for at det skal skje den lille noe i det minste! Er så redd for at gullet ikke får næringen det trenger ... kjenner jo på meg selv at jeg ikke får i meg nok. Er helt slapp og utrolig trett av alt nå. Har hørt om løs mage ved graviditet, men aldri etterfulgt av så mye smerter! Hvis ikke jeg bare er skikkelig pinglete da ... Håper noen enten kjenner seg igjen eller har en tanke om hva det kan være og om det påvirker babyen på noen som helst måte? :SHar den siste uken slitt skikkelig med diaré, har ikke kunnet gått en tur på butikken en gang. Kan så vidt røre på meg uten å springe på do eller det gjør vondt i magen Og ikke nok med det er det usannsynlig vondt å gå på do, selv om det bare er rennende, huff! I morges kunne jeg ikke annet enn å ty til tårene og har ligget strekk ut hele dagen. Har prøvd alt fra blåbærsaft til potetmel i vann og begynner å bli temmelig lei nå. Når det begynner å nærme seg leggetid får jeg også noen skikkelige "kramper" i øverste del av magene, rett under brystene og det gjør så vondt at jeg må bøye meg eller sette meg ned for å telle til 10 og slappe helt av....... Trodde først det bare var kynnere eller noe som kom av at magen vokste, men smerten er så intens det øyeblikket den varer så jeg aner ikke hva det er, gjør også at jeg blir kvalm og kaster opp. Skal til legekontroll på tirsdag så har ikke ringt legen ennå, men hadde vært greit å fått stillet frykten for at det skal skje den lille noe i det minste! Er så redd for at gullet ikke får næringen det trenger ... kjenner jo på meg selv at jeg ikke får i meg nok. Er helt slapp og utrolig trett av alt nå. Har hørt om løs mage ved graviditet, men aldri etterfulgt av så mye smerter! Hvis ikke jeg bare er skikkelig pinglete da ... Håper noen enten kjenner seg igjen eller har en tanke om hva det kan være og om det påvirker babyen på noen som helst måte? :S 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358850-diar%C3%A9magekramper-slapp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Det går jo nå Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Noro-virus? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358850-diar%C3%A9magekramper-slapp/#findComment-3096338 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.