Gå til innhold

Ingen kvinne liker å bli slått....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• morsan

2

• mariaflyfly

2

• Drofereh

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Er det noen, menn, kvinner eller barn, som liker det da?

Hvorfor spør du? Har du behov for en tråd der alle støtter deg?

''Er det noen, menn, kvinner eller barn, som liker det da?''

Det er åpenbart både menn og kvinner som liker det. Det er klubber for det, i tillegg.

Hvor mange det er, og hvor ekstremt det blir, varierer nok veldig.

Med vennlig hilsen

''Hvorfor spør du? ''

Min teori for dette er at spørsmålet kommer etter at hun fikk kritikk i analsex-tråden for å mene at det som hun ikke liker, liker ingen, og at hun spør oss nå for at vi skal gå "i fella" og være like bastante og si at det vi ikke liker, liker ingen, og så kan hun sprette opp som troll i eske og peke finger og si "J'accuse"! ;-)

Gjest Hulderen

''Hvorfor spør du? ''

Min teori for dette er at spørsmålet kommer etter at hun fikk kritikk i analsex-tråden for å mene at det som hun ikke liker, liker ingen, og at hun spør oss nå for at vi skal gå "i fella" og være like bastante og si at det vi ikke liker, liker ingen, og så kan hun sprette opp som troll i eske og peke finger og si "J'accuse"! ;-)

Aha, takk!

Jeg har ikke lest hele analsextråden, så det hadde jeg ikke fått med meg.

Gjest segunda

Jeg har ikke behov for tråder hvor alle støtter meg og har vanligvis ikke det behovet. Jeg har behov for at det blir tatt avstand fra vold mot kvinner og barn. Jeg mener ikke med det at jeg støtter vold mot menn, men de har større sjanser til å forsvare seg.

Gjest segunda

Det er åpenbart både menn og kvinner som liker det. Det er klubber for det, i tillegg.

Med vennlig hilsen

Når noen liker å bli slått så er det avvik.

Annonse

Jeg har ikke behov for tråder hvor alle støtter meg og har vanligvis ikke det behovet. Jeg har behov for at det blir tatt avstand fra vold mot kvinner og barn. Jeg mener ikke med det at jeg støtter vold mot menn, men de har større sjanser til å forsvare seg.

Jeg synes du nesten må rydde opp i begrepene/ordbruken her.

Med vennlig hilsen

Gjest Hulderen

Med vennlig hilsen

Jeg la ikke merke til at tråden var postet på sexforumet, så det var generelt, ikke sexuelle preferanser jeg svarte på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...