Gå til innhold

Ingen kvinne liker å bli slått....

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

Men er det "negativt" å avvike fra flertallet?

Er det negativt at ikke andre har samme moral/oppfatning som deg?

Hvis de genuint liker det, og tenner på det, er det da negativt? Hvorfor?

Med vennlig hilsen

Synes du ikke at det er negativt å være mot muslimer, svarte, homofile osv. Hvis du hadde vært av samme mening hadde du ikke syntes det var negativt.

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• morsan

2

• mariaflyfly

2

• Drofereh

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg forstår ikke hva du mener.

At utsagnet "ingen kvinner liker å bli slått" blir like meningsløst som å si "alle kvinner liker samleie" eller "ingen kvinner liker samleie".

Alle utsagnene er så kategorieske at det er åpenbart de ikke er sanne 100% av tiden.

Noen liker S&M, og tenner på å bli slått under de rette forutsetningene. Det betyr selvsagt ikke at alle kan slå dem ned midt på gaten.

Med vennlig hilsen

Synes du ikke at det er negativt å være mot muslimer, svarte, homofile osv. Hvis du hadde vært av samme mening hadde du ikke syntes det var negativt.

''Synes du ikke at det er negativt å være mot muslimer, svarte, homofile osv. Hvis du hadde vært av samme mening hadde du ikke syntes det var negativt.''

Jeg synes, på generelt grunnlag, at det er negativt å lage stereotyper av grupper (svarte, homofile, osv) basert på fordommer.

Men det besvarer jo ikke det jeg spurte om...

Med vennlig hilsen

Gjest segunda

At utsagnet "ingen kvinner liker å bli slått" blir like meningsløst som å si "alle kvinner liker samleie" eller "ingen kvinner liker samleie".

Alle utsagnene er så kategorieske at det er åpenbart de ikke er sanne 100% av tiden.

Noen liker S&M, og tenner på å bli slått under de rette forutsetningene. Det betyr selvsagt ikke at alle kan slå dem ned midt på gaten.

Med vennlig hilsen

Trenger alle utsagn å være 100% "sanne"? Det finnes i virkeligheten ikke slike utsagn. Ikke engang påstander som at 2+2=4, det bør være åpent for diskusjoner om alle påstander og ingen vet om mye som dagens mennesker tror på som fakta blir avvist i fremtiden.

Gjest segunda

''Synes du ikke at det er negativt å være mot muslimer, svarte, homofile osv. Hvis du hadde vært av samme mening hadde du ikke syntes det var negativt.''

Jeg synes, på generelt grunnlag, at det er negativt å lage stereotyper av grupper (svarte, homofile, osv) basert på fordommer.

Men det besvarer jo ikke det jeg spurte om...

Med vennlig hilsen

Jeg mener at jeg svarte deg. Hvis du ikke forstår det jeg skrev så er det et problem.

Annonse

Trenger alle utsagn å være 100% "sanne"? Det finnes i virkeligheten ikke slike utsagn. Ikke engang påstander som at 2+2=4, det bør være åpent for diskusjoner om alle påstander og ingen vet om mye som dagens mennesker tror på som fakta blir avvist i fremtiden.

Men da blir jo det du skrev ("......noen enige med meg?") enda mer mystisk, for du forventer jo ikke at noen skal være det. Tvertimot.

Med vennlig hilsen

Jeg mener at jeg svarte deg. Hvis du ikke forstår det jeg skrev så er det et problem.

Vel, jeg spurte relativt enkle spørsmål.

Verd. det jeg skriver: det er ikke nødvendigvis negativt at folk mener noe annet enn meg. Noen ganger (som når det handler om menneskerettigheter) er det det, andre ganger (som når det handler om hvor man går tur) så er det ikke negativt å ha forskjellig mening.

Hvorvidt det er "negativt" at noen tenner på å bli slått/riset/bundet/smurt inn med krem av partneren kommer i "det må folk få finne ut av selv (så lenge de er voksne og ved sine fulle fem)". At det er relativt sjeldent gjør det ikke negativt i seg selv.

Med vennlig hilsen

Gjest segunda

Men da blir jo det du skrev ("......noen enige med meg?") enda mer mystisk, for du forventer jo ikke at noen skal være det. Tvertimot.

Med vennlig hilsen

Jeg trenger ikke å forvente at noen er enige med meg selv om jeg skriver det. Jeg bare spør om det.

Gjest segunda

Vel, jeg spurte relativt enkle spørsmål.

Verd. det jeg skriver: det er ikke nødvendigvis negativt at folk mener noe annet enn meg. Noen ganger (som når det handler om menneskerettigheter) er det det, andre ganger (som når det handler om hvor man går tur) så er det ikke negativt å ha forskjellig mening.

Hvorvidt det er "negativt" at noen tenner på å bli slått/riset/bundet/smurt inn med krem av partneren kommer i "det må folk få finne ut av selv (så lenge de er voksne og ved sine fulle fem)". At det er relativt sjeldent gjør det ikke negativt i seg selv.

Med vennlig hilsen

Det å være pedofil eller nekrofil er avvik. Hvorvidt alle som smør seg inn, slår, sparker eller tisser på hverandre er ved sine fulle fem og samtykker 100% er ikke mulig å være sikker på.

Det å være pedofil eller nekrofil er avvik. Hvorvidt alle som smør seg inn, slår, sparker eller tisser på hverandre er ved sine fulle fem og samtykker 100% er ikke mulig å være sikker på.

''Det å være pedofil eller nekrofil er avvik.''

Ja, men det er ikke at de er "avvikende" (i mindretall) som er problemet, men at de skader andre.

''

Hvorvidt alle som smør seg inn, slår, sparker eller tisser på hverandre er ved sine fulle fem og samtykker 100% er ikke mulig å være sikker på.''

Nei, men det er umulig å være sikker på at alle som har "helt vanlig samleie er "ved sine fulle fem og samtykker 100%", så der stiller de jo likt.

Med vennlig hilsen

Attekattenoa

Jeg har ikke behov for tråder hvor alle støtter meg og har vanligvis ikke det behovet. Jeg har behov for at det blir tatt avstand fra vold mot kvinner og barn. Jeg mener ikke med det at jeg støtter vold mot menn, men de har større sjanser til å forsvare seg.

''Jeg har behov for at det blir tatt avstand fra vold mot kvinner og barn.''

Da er seksualitet ett litt merkelig valg av forum. Tror overgrep ville passet bedre.

Gjest segunda

''Det å være pedofil eller nekrofil er avvik.''

Ja, men det er ikke at de er "avvikende" (i mindretall) som er problemet, men at de skader andre.

''

Hvorvidt alle som smør seg inn, slår, sparker eller tisser på hverandre er ved sine fulle fem og samtykker 100% er ikke mulig å være sikker på.''

Nei, men det er umulig å være sikker på at alle som har "helt vanlig samleie er "ved sine fulle fem og samtykker 100%", så der stiller de jo likt.

Med vennlig hilsen

Det er ganske umulig å være sikker på at de som er på dol er ved sine fulle fem.

Annonse

Gjest segunda

''Jeg har behov for at det blir tatt avstand fra vold mot kvinner og barn.''

Da er seksualitet ett litt merkelig valg av forum. Tror overgrep ville passet bedre.

Innlegget var postet både på Åpent forum og Seksualitet. Mulig at jeg skulle valgt flere forum.

Det er ganske umulig å være sikker på at de som er på dol er ved sine fulle fem.

''Det er ganske umulig å være sikker på at de som er på dol er ved sine fulle fem.''

Nettopp.

Store deler av dine innlegg er gode eksempler på at ikke alle på dol er ved sine fulle fem.

Gjest segunda

''Det er ganske umulig å være sikker på at de som er på dol er ved sine fulle fem.''

Nettopp.

Store deler av dine innlegg er gode eksempler på at ikke alle på dol er ved sine fulle fem.

Den private mailen jeg fikk fra deg i sommer viste at om du er ved dine fulle fem så kan du ikke bruke alle fem. Du er uforskammet og arrogant. Ja jeg går til personangrep på deg slik du ofte har gjort på meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...