Gå til innhold

Ingen kvinne liker å bli slått....

Anbefalte innlegg

Den private mailen jeg fikk fra deg i sommer viste at om du er ved dine fulle fem så kan du ikke bruke alle fem. Du er uforskammet og arrogant. Ja jeg går til personangrep på deg slik du ofte har gjort på meg.

Det var du som rallet i vei om at du visste hvem jeg var.

Bedre uforskammet enn stein hakke gæærn...

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

10

• morsan

2

• mariaflyfly

2

• Drofereh

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Så bastante utsagn vil det alltid være noen som protesterer mot. Uansett hva du tar avstand fra.

Bare et eksempel: "Det er alltid galt å drepe et annet menneske." De fleste er enige i det. Men hva med dødsstraff? Hva med menn som har voldtatt og drept småbarn? Er det fortsatt like galt? Og hva hvis du må drepe en mann for å redde ditt eget liv? Eller livet til en du er glad i? Ditt barns liv?

Det finnes faktisk kvinner som liker å bli slått, i de rette omstendighetene. For noen er det en viktig del av sexlivet.

Annonse

Spørs hva du mener med å bli slått da.

Det er vel ingen kvinner som liker å ha en voldelig partner som denger dem helseløse.

På den annen side er det nok en god del som tenner på en smekk eller to på rumpa når de har sex. For ikke å snakke om de som liker s/m.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...