Gå til innhold

Noen som er gode i engelsk?

Anbefalte innlegg

Gjest Grønnskolling

Hei,

Er det noen som er gode i engelsk her, og som kan hjelpe meg å oversette dette avsnittet til norsk? (det trenger ikke å være ordrett - sånn omtrentlig betydning holder i massevis...)

"In the years immediately following the close of the First World War in Europe, the necessary conditions were in place for a general affirmation of the tenets of "objectivity" among both journalists and their critics. Popular disillusionment not only with state propaganda campaigns but also with the recent advent of "press agents" and "publicity experts" had helped to create a wariness of "official" channels of information. For those journalist alert to the danger of equating reality with official definitions of truth, the need for more "scientific" methods to process facts was increasingly being recognized."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358876-noen-som-er-gode-i-engelsk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elgoog

http://translate.google.com/#

Hvis du ikke skal bruke den norske teksten til noe, men bare prøve å forstå for deg selv hva som i hovesak står der, kan du jo prøve linken over.

Jeg putta det inn der i sted, da jeg tenkte jeg skulle sjekke før jeg foreslo det samme. Det jeg fikk ut var, som fryktet, i en sånn stand at jeg bestemte meg for ikke å foreslå det likevel ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...