Gå til innhold

Sexy undertøy til menn?

Anbefalte innlegg

Gjest dirty larry

Jeg liker sexy undertøy, og har ved flere anledninger kjøpt sett som kona stadig vekk bruker. Jeg kunne selv tenke å kle meg litt sexy selv, men det jeg har sett av undertøy for menn ser skikkelig gay ut. Hva tenker dere kvinner om slikt(latex/skinn truser osv) - er det bare jeg som synes det ser turn-off ut?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358908-sexy-undert%C3%B8y-til-menn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lateks og skinn er turn-off for meg. Det er helt sikkert.

Det jeg liker godt er en type ettersittende boksere, noen er laget sånn at de virkelig fremhever fasongen både foran og bak. Og det at en mann tar seg "bryet" med å tenke på hva slags undertøy han har på kan være turn-on. Å vite at han har kledd seg pent (og kanskje tatt på en god after-shave) for min skyld er alltid positivt.

For meg personlig ville en hvit skjorte og et slips gjøre påkledningen perfekt. :- )

Mary Poppins

Annonse

Sorry, men jeg tror jeg hadde fått latterkrampe om mannen min dukket opp i skinn/lakktruse!!!

Husker en eks som en gang skulle overraske meg med å ha på seg stringtruse. Det holdt hardt å være alvorlig da altså!

Nei, mest sexy er trange, litt korte boksere - mmmm :)

Sorry, men jeg tror jeg hadde fått latterkrampe om mannen min dukket opp i skinn/lakktruse!!!

Husker en eks som en gang skulle overraske meg med å ha på seg stringtruse. Det holdt hardt å være alvorlig da altså!

Nei, mest sexy er trange, litt korte boksere - mmmm :)

Skinn-/lakktruse eller string på menn, spy!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...