Gå til innhold

Ødelagt sexliv? Feil kvinnesyn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ja, absolutt

Det ville absolutt preget mitt forhold til min far og min oppfatning av ham, hvis han oppmuntret meg til å gå til prostituerte.

Hadde du vært 15 år kunne jeg forstått at du også hadde blitt med på å gjøre det, hvis du valgte å gjøre det han oppfordret til når du var blitt voksen og (burde ha) flyttet hjemmefra for flere år siden så sier det jo mer om deg enn om han, egentlig.

Ja, jeg tror absolutt at slike opplevelser kan påvirke sexlivet negativt senere. Og det kan absolutt ødelegge respekt for og synet på andre mennesker (selvsagt inkludert kvinner) når man benytter seg av å kjøpe den type tjenester av mennesker som stort sett er der på grunn av et ellers trøblete liv.

Gjest Elextra

For det første spiller det liten rolle hvor pen den prostituerte eventuelt var.

For det andre er man voksen når man er 22 år og bør selv kunne ta avgjørelser vedr. ens eget liv. Tror dermed ikke slik påvirkning fra foreldre eller andre i den alderen har nevneverdig betydning.

Gjest Bipolar58

Når man er 22 år, blir man ikke bare sendt på horestrøket. Så sant du er tilregnelig var det ditt eget valg å gjennomføre det. Ærlig talt for en ansvarsfraskrivelse fra et da voksent menneske!

Husker ikke helt,mulig jeg var 18 eller 20.Men jeg var veldig usikker og klønete helt til jeg ble "voksen".Skulle nok heller ønsket en mer "normal" overgang fra jomfru.Far hadde sjenket mor full,så hun ikke skulle spørre så mye når jeg kom hjem.Jeg bodde hjemme.Hadde akkurat tatt lappen og hadde en gammel Ford Taunus 12M med 1500 motor.Reagerer fremdeles ikke på kvinner som ikke er meget sexy kledd.

Annonse

Gjest Fyttikatta

Husker ikke helt,mulig jeg var 18 eller 20.Men jeg var veldig usikker og klønete helt til jeg ble "voksen".Skulle nok heller ønsket en mer "normal" overgang fra jomfru.Far hadde sjenket mor full,så hun ikke skulle spørre så mye når jeg kom hjem.Jeg bodde hjemme.Hadde akkurat tatt lappen og hadde en gammel Ford Taunus 12M med 1500 motor.Reagerer fremdeles ikke på kvinner som ikke er meget sexy kledd.

For noen foreldre:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...