Gå til innhold

Blir ikke gravid

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 866

Hei. Jeg og kjæresten min ønsker oss sterkt et barn. Vi har nå prøvd i 8 mnd. Jeg føler meg hver gang sikker på at jeg er gravid, men blir alltid skuffet. Jeg får som regel en festeblødning ca fire dager før forventet mens. To-fire dager etter får jeg gul/brun utflod i to dager, som ender i rosa og kraftig rød mens deretter. Jeg føler meg gravid og får ømme pupper og metallsmak i munnen. De første gangene vi prøvde hadde jeg også sterke mensmurringer og syklustiden var 36 dager. De andre gangene har det variert fra 26 til 32 dager. Hva bør vi gjøre? Hvorfor blir vi ikke gravide? Jeg er 25, han er 34.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358929-blir-ikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...