Gå til innhold

hore/madonna komplekset...

Anbefalte innlegg

Gjest lurer litt på dette...

Hvor langt har vi egentlig kommet i forhold til denne eldgamle problemstillingen...? Er det positivt eller negativt for en kvinne i dag, å være glad i sex? Tror jeg sliter litt med dette komplekset selv, siden jeg føler meg "billig" hvis jeg skulle innrømme å ha bra med sexlyst...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358945-horemadonna-komplekset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Klaudia

Kvinner blir fortsatt sett på som "billige" om de er single og har mange partnere. Blir nok aldri 100 % likestilling der. Kommer kanskje av at gutter har genrelt høyere sexdrift enn damer (pga testosteronet) og det er lettere for oss å få tilgang til sex om vi vil. Sånn sett blir det på en måte vår oppgave å holde litt igjen og velge våre partnere med omhu.

Er du i forhold er det derimot like mye status for kvinner og menn og være glad i- og ha mye sex får jeg inntrykk av.

Konklusjonen er vel at er man i forhold skal man være hore og er man singel bør man være mer Madonna ;)

Gjest lurer litt på dette...

Kvinner blir fortsatt sett på som "billige" om de er single og har mange partnere. Blir nok aldri 100 % likestilling der. Kommer kanskje av at gutter har genrelt høyere sexdrift enn damer (pga testosteronet) og det er lettere for oss å få tilgang til sex om vi vil. Sånn sett blir det på en måte vår oppgave å holde litt igjen og velge våre partnere med omhu.

Er du i forhold er det derimot like mye status for kvinner og menn og være glad i- og ha mye sex får jeg inntrykk av.

Konklusjonen er vel at er man i forhold skal man være hore og er man singel bør man være mer Madonna ;)

Takker for interessant innspill! =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...