trollemor;o) Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ikke send henne mld!! Du må holde deg hard og late som om du ikke bryr deg. Slike damer elsker jo å gjøre andre sjalu.... Nei, la kjæresten din ordne opp i dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359045-eks-igjen/page/2/#findComment-3099490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vil ikke ha innblanding..! Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvorfor i hele vide verden vil du gi henne gleden av se deg kjempe for noe du allerede har? Hvorfor vil du vise deg selv som redd, usikker og kontrollerende? Hvorfor la henne fryde seg over at du tror hun er et bedre valg enn deg? For om du var trygg på at du var førstevalg, var ikke hun en større trussel enn en flue som flyr forbi. Hvorfor la henne vite at meldingen virkelig har blitt lagt merke til? Hvorfor vil du la et damemenneske du ikke tåler tryne på få så mye av din tid og følelsesmessige energi? Det aller verste med å gjøre noe slikt er at du vil komme i klammeri med kjæresten din. Han vil med rette kunne oppfatte deg som både styrete, hysterisk og kontrollerende. I tillegg vil han kunne føle at du hverken stoler på ham eller respekterer hans måte å gjøre ting på. Du er altså redd for å miste ham. Derfor er du sjalu. Men du hverken vinner eller beholder en mann ved å bekjempe andre kvinner. Man beholder en mann ved å bry seg om mannen på en OK måte, ta vare på seg selv og forholdet. Vil du ha en mann var så upålitelig og brydde seg så lite om deg at du måtte overvåke og kontrollere ham, samt skjerme ham mot andre kvinner? mvh ..hun opptok nok en del av hans tanker i begynnelsen på vårt forhold.. det er derfor jeg "hater" henne.. Kjæresten og jeg har kranglet mye pga henne, fordi dette har gjort meg psykelig sjalu.. Det er så ille, at jeg tenker på henne, når vi har sex.. ser de to sammen osv.. Jeg jobber inntenst med meg selv, men det tar så gruelig lang tid å bli kvitt henne... i mitt hode.. Kjæresten min sier han er ferdig med henne, at det er meg han vil ha! Etter alt vi har vært igjennom, begynner jeg å tro ham på dette.. -og vil kjempe videre.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359045-eks-igjen/page/2/#findComment-3099580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.