Gå til innhold

Trenger hjelp, aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Jeg ble sammen med en da jeg var 18, da var han 25.

I begynnelsen var mange sånn . ooooooh så gammel liksom,

men det er jo bare 7 år.

Men på en måte, jeg var veldig ung da og han på et annet stadium, men fortsatt ung.

Forskjellen viskes ut når dere blir eldre da,

når hun er 25 er du 33.

virker som folk reagerer mer om dama er eldst, litt rart siden kvinner statistisk sett lever lenger...

Føler du at dere er på samme nivå eller er hun veldig barnslig i forhold til deg?

Er hun klar til å slå seg til ro?

Jeg trodde jo jeg var så voksen selv da jeg var 18-19....

men pga han var så mye eldre enn meg fikk han en slags makt over meg,

og jeg ble mye lenger enn jeg burde.

Hadde jeg tenkt meg om hadde jeg nok ventet til jeg var 23 før jeg slo meg til ro, man er liksom mer moden da. Men det er jo meg :-)

I alle fall - er dere på samme stadie? Eller er hun sånn at hun føler hun ikke har opplevd nok mens du er klar til å slå deg til ro, stifte familie og greier?

Hei. Beklager det sene svaret.

Synst du sa mye klokt så tenkte eg skulle fortelle litt om hun.

Hun har vært i 2 "lengre" forhold. Hun sier hun ikkje er intrisert i å være sammen med flest mulig og ønsker ikkje mange sex partnere.

Eg spurte hun om hvor langt hun følte hun var komt.

Hun svarte det var ett vanskelig spm å svare på, men at hun var fornøyd med livet sitt slik det var no.

Hun er ikkje intrisert i å gå ut å feste og ligge med flest mulig osv osv.. Hun sier hun er "ferdig" med ungdomstiden.

Hun er målbevisst og vet hva hun vil og jobber hardt med å få mest mulig ut av utdanningen sin.

Hun sa også at hun så på det som en ære å ha en som virkelig ville ha hun og ønsket hun ikkje noe annet enn det å ha det bra.

Flere av veninnene hennes har etablert seg så hun er vant med tanken på barn og sier selv at hun ønsker seg barn.

Men foreløpig holder hun på med ingeniør utanningen og vil ihvertfall vente til hun bare har ett år igjen.

Måten hun skriver og snakker på overasker meg stadig.

Hun sier også at hun ønsker å ha minst mulig forskjellige sex partnere og det beste hun vet med sex er misjonær stillingen og hun føler nærheten..

Alt i alt så merker eg lite til at hun er 19 (snart 20) når vi er sammen, selvfølgelig merker eg det av og til, men eg er no jaggu barnslig av og til eg også, akkurat som de fleste av oss.

Dette er virkelig en jente eg kunne tenkt meg , men det er tallet som hindrer meg i å ta sjangsen.

Er også litt nervøs for at hun bare "tror" at hun er voksen og ferdig med ungdomstiden og at hun skal våkne opp om noen år å innse at hun har gått glipp av

noe å stikke.

Begynner å synts synd i hun da hun går her på vent til at eg skal komme over alderforskjellen :(

Fortsetter under...

Jeg ble sammen med en da jeg var 18, da var han 25.

I begynnelsen var mange sånn . ooooooh så gammel liksom,

men det er jo bare 7 år.

Men på en måte, jeg var veldig ung da og han på et annet stadium, men fortsatt ung.

Forskjellen viskes ut når dere blir eldre da,

når hun er 25 er du 33.

virker som folk reagerer mer om dama er eldst, litt rart siden kvinner statistisk sett lever lenger...

Føler du at dere er på samme nivå eller er hun veldig barnslig i forhold til deg?

Er hun klar til å slå seg til ro?

Jeg trodde jo jeg var så voksen selv da jeg var 18-19....

men pga han var så mye eldre enn meg fikk han en slags makt over meg,

og jeg ble mye lenger enn jeg burde.

Hadde jeg tenkt meg om hadde jeg nok ventet til jeg var 23 før jeg slo meg til ro, man er liksom mer moden da. Men det er jo meg :-)

I alle fall - er dere på samme stadie? Eller er hun sånn at hun føler hun ikke har opplevd nok mens du er klar til å slå deg til ro, stifte familie og greier?

Jeg synes hun høres ut som en moden og reflektert 19-20 åring.

De usikkerhets-momentene du nevner, får du jo uansett ikke svar på før den tid kommer. Så hvis det føles bra og riktig her og nå, så får du/dere bare ta sjansen på å satse på forholdet, så for tiden vise hva som skjer.

Det må man jo igrunnen gjøre i alle forhold.

Aldersforskjell er jo bare en av mange årsaker til at forhold kan skjære seg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...