Gå til innhold

Trøtt/sliten over lang tid og andre symptomer. Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Gjest Hanglende

Hei, Jeg er ei kvinne på 37 år. For halvannen måned siden startet det som jeg først trodde var en influensa. Fikk sår hals, vondt i hodet og veldig vondt bak øynene samt problemer med å fokusere øynene. Fikk muskelsmerter som flyttet seg litt rundt i kroppen, først ryggen, deretter i setemuskler og bak knær. Ingen feber, men konstant en følelse av å være trøtt og sliten. Følte meg også til tider kvalm og svimmel (som å gå i en båt med litt sjøgang) Dette varte ca tre uker. Så var jeg bedre en ukes tid og fungerte relativt greit på jobb før jeg ble verre igjen. Fikk også vondt bak brystbenet og begynte å få en metallsmak i munnen. Gikk til lege der jeg blant annet ble testet for en atypisk lungebetennelse. Resultatet av denne testen var negativ og det ble heller ikke funnet noe annet galt. Jeg har vært sykemeldt i ei uke i forbindelsemed den siste "sykeperioden" og klarte heller ikke være mye på jobb den første "sykeperioden". Nå er jeg på jobb igjen, men det er svært tungt å konsentrere seg og å få gjort ting effektivt. Føler meg fortsatt veldig trøtt/sliten og de andre symptomene kommer og går. Det som går igjen det meste av tiden er noe kvalme, samt smerte bak brystbenet, muskelverk, slitne øyne og en litt gyngende følelse i kroppen. Hva kan dette være for noe? Kan et eventuelt influensavirus sitte i såpass lenge? Har før dette vært en aktiv og frisk person med lite plager og levd et fint familieliv med min mann og mine to barn på 10 og 13 år. Nå føles derimot det meste tungt og det er et ork å gå ut og på jobb.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...