Gå til innhold

45 år og lyst på sex hele tiden

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen

Det er sexen som er bra,men det er sjelden vi har sex da.

hvorfor tenker jeg automatisk utroskap siden han ikke er så veldig interessert,?og jobber mye overtid.møter osv,

han klarer å stimulere meg max.det er første gang i livet jeg har hatt så bra sex som nå.

jeg tenner så i de grader på han,,men jeg må jobbe litt for å få han til å ville ha sex.jeg føler lysten hele tiden ,men ser han ikke føler det like mye.

'' hvorfor tenker jeg automatisk utroskap siden han ikke er så veldig interessert''

Har interessen hans blitt mye mindre nå enn den var før? Hvis ikke, så er han vel bare mindre interessert. Ikke alle har like stor sexlyst, sånn er det bare.

Og har din egen sexlyst økt veldig? Jeg skjønner ikke hvorfor du tror 45 åringer ikke skulle ha lyst på sex. Da er man fortsatt i god form, kan ha flott utseende og er gjerne ferdig med småbarnsperioden. Ikke rart om man da har overskudd til å ha lyst på sex.

Fortsetter under...

Det er sexen som er bra,men det er sjelden vi har sex da.

hvorfor tenker jeg automatisk utroskap siden han ikke er så veldig interessert,?og jobber mye overtid.møter osv,

han klarer å stimulere meg max.det er første gang i livet jeg har hatt så bra sex som nå.

jeg tenner så i de grader på han,,men jeg må jobbe litt for å få han til å ville ha sex.jeg føler lysten hele tiden ,men ser han ikke føler det like mye.

''det er første gang i livet jeg har hatt så bra sex som nå ( ..) jeg tenner så i de grader på han,,men jeg må jobbe litt for å få han til å ville ha sex'' Du har vært lunken tidligere eller? Kanskje han bare har mistet tenningen siden du har virket moderat interessert tidligere eller? Tenker at en openminded prat under litt hyggelig stemning hadde vært tingen her jeg--- ;-)

• 1 år senere...
Gjest Lady42

utrolig hvor lite opplyst du er, jeg er snart nærmere 40, og merker at sexlivet bare blir bedre og bedre.....og da regner jeg helt fra jeg ble kjønnsmoden.

herregud hva er dette for en påstand??går vel ann å svare litt mere høfflig!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...