Gå til innhold

Vet ikke hva det er,

Anbefalte innlegg

Gjest Forundret mann/kvinne

Hei, Jeg er er gutt 44 år og i helga var jeg sammen med ei jente på 40 år, Etter vanlig greit for spill, så kom vi til samleie. etter kun bare noen få minutter i misjonær, så ble det veldig vått, det plasket og sprutet helt vanvittig, (vannplaning lo vi av) men hun ble så flau at det ikke ble full igjenom føring, blir feil om jeg ikke sier at det ble vått over hele senga, .. så forsøkte vi igjen litt senere, . men samme skjedde, og samme om morgenen etter, det var helt utrolig hvor mye som det sprutet/plasket helt klar og luktfri væske, hun ble våt helt opp til brystene, hun hadde aldri opplevd(eller jeg) noe slikt, hun ble engstelig for at noe galt kunne være skjedd med henne. hun bruker pillen.Byttet til synfase for ikke lenge siden, men hun får mensen midt i brettet da hun ikke skal ha den, ? Hun har hatt sex for tre uker siden, og før det 2-3 mnd,siden men noe slikt hadde hun ikke opplevd, hun er til vanlig god og våt.Hun bruker ikke noe form for medisiner. men dette kom da jeg trykket "godt"inn" ikke spesielt hart. Har lest litt om G-punkt orgasme, men Jeg var ikke på G-pungtet .kan du svare to engstelige.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359379-vet-ikke-hva-det-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette heter på godt norsk squirting, og betyr bare at hun hadde det veldig godt:-) Noen kvinner kan få sånne orgasmer, mengde og styrke varierer og alle varianter er like normale. Det tyder på at du er formet akkurat perfekt for henne, og treffer hennes gode punkter! Nyt det, spøk gjerne med det og vit at det er helt normalt, dere er heldige:-) En god ide er å eksperimentere med sex i dusjen eller andre steder det ikke gjør noe at det blir vått, eller kjøpe vanntett laken så dere kan leke bekymringsløst!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359379-vet-ikke-hva-det-er/#findComment-3102882
Del på andre sider

Jeg har det akuratt slik med min mann,og vi synes bare det er

kjempeheeeerlig,og legger under noe før vi begynner.han er den eneste jeg har hatt så god sex med,ingen andre har klart å stimulere meg slik før.jeg kommer tilogmed når han er inne i meg,han råker G,punktet ja,det skal være vist:O))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359379-vet-ikke-hva-det-er/#findComment-3103358
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...