Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jeg er ei jente på 14 år som sliter med trøtthet.

Døgnrytmen min er ikke den beste, den varierer noe voldsomt, men nå i det siste har jeg gått så lei av å være trøtt og sliten at jeg bare har gitt bokstavelig talt dritet i den. (Beklager utrykket)

Men det er slik at uansett om jeg legger meg 22, eller 24, er jeg like trøtt når jeg skal opp igjen kl 07 for å gå på skolen. Jeg går hele skoledagen og er sliten og ukonsentrert og når jeg kommer hjem kan jeg legge meg og sove fra 14.00 til 22.00 igjen.

Det er sånn det har vært i det siste.

Og det er der problemet med døgnrytmen starter, for da sovner jeg ikke igjen før 02 tiden.

Det hele er bare en ond sirkel.

Men hovedpoenget mitt er, at jeg kan sove så mye som 20 timer, og jeg føler meg like sliten uansett!

Jeg har hodeverk veldig ofte. 1/4 del av dagen kjenner jeg til denne intense hode verken.

Og når jeg blir så trøtt at jeg nesten sovner, er det umulig å holde meg våken. Det kjennes helt forferdelig ut. Hele kroppen kollapser på en måte.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre mer. Hver gang jeg går inn for å få en god døgnrytme og sover mye før skole, føler jeg meg like ille. Kommer meg ikke ut av denne onde sirkelen! Hjelp meg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359382-ekstrem-tr%C3%B8tthet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...