Gjest Nervøs1234 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei! Har siden før jul bekymret meg for om jeg kanskje har vært gravid, pga; tilfeldig kvalme, hetetokter, svimmelhet, ømme bryster, spesielle "cravings" på matvarer osv. Men så fikk jeg mensen, og tenkte at jeg da ikke kunne være gravid alikevel. Helt til jeg tok meg en fest, og våknet dagen etterpå med mensen-lignende blødning. --> Har gått på de samme p-pillene i 4 år, og har vært flink til å ta disse regelmessig i det siste. Har heller aaaldri i mitt liv hatt en mellomblødning noen gang. Etter dette stålsatte jeg meg, og tok to graviditetstester, en på kvelden, og en på morgenen men begge var negative (puh!) og etter dette roet jeg meg. Men brystene mine var fortsatt ømme (har aldri hatt ømme bryster før heller, ikke en gang ved mens), og den tilfeldige kvalmen var heller ikke borte. Helgen etter var jeg i bryllup, og alkohol ble igjen konsumert, og dagen etter kom det enda en blødning, lik den forige. Har bestilt meg legetime, men den er ikke før om over en uke, og nervøsiteten tar overhånd. Skal også nevnes at jeg akkurat har sluttet å røyke. Noen som har peiling på hva dette kan dreie seg om?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359394-kvinne-21-hormonforstyrrelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.