Marie21 Skrevet 18. januar 2011 Skrevet 18. januar 2011 Jeg lurer på om det er noen som har god greie på dette med eggløsning ? Jeg har en syklus på 31-32 dager,og lurer da på hvor lenge før neste mens jeg har eggløsning . Jeg og kjæresten min hadde sex da det var 11 dager til jeg ventet mens. Kan det ha skjedd noe da kanskje? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. januar 2011 Skrevet 18. januar 2011 Helt umulig å si! Noen får eggløsning under samleie, jeg ble gravid dagen før mensen.... 0 Siter
Marie21 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Skrevet 18. januar 2011 Helt umulig å si! Noen får eggløsning under samleie, jeg ble gravid dagen før mensen.... Takk for svar:)ja det er vell bare å se om mensen kommer eller ikke:) 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 18. januar 2011 Skrevet 18. januar 2011 Se etter eggløsningsslim. Ellers finnes det tester å få kjøpt på apoteket, som finner ut når du har eggløsning. Jeg har ikke forsøkt disse selv, men ble gravid med begge ungene på første forsøk vhja å følge med på slimet. (Hyggelig samtaleemne... ;-)) 0 Siter
Marie21 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Skrevet 18. januar 2011 Se etter eggløsningsslim. Ellers finnes det tester å få kjøpt på apoteket, som finner ut når du har eggløsning. Jeg har ikke forsøkt disse selv, men ble gravid med begge ungene på første forsøk vhja å følge med på slimet. (Hyggelig samtaleemne... ;-)) Takk for svar:)ja jeg bruker å merke litt slim en liten stund etter mens,men har vert litt usikker på om det skyldes eggløsning siden det kommer ganske kort tid etter mens. Hyggelig emne ja,hehe ;p 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 18. januar 2011 Skrevet 18. januar 2011 Takk for svar:)ja jeg bruker å merke litt slim en liten stund etter mens,men har vert litt usikker på om det skyldes eggløsning siden det kommer ganske kort tid etter mens. Hyggelig emne ja,hehe ;p Her er det av alle ting *bilder*! Kos dere med prøvinga ;o) http://www.pernille.info/cervixsekret.htm 0 Siter
Marie21 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Skrevet 18. januar 2011 Her er det av alle ting *bilder*! Kos dere med prøvinga ;o) http://www.pernille.info/cervixsekret.htm Hehe:)takk for det:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. januar 2011 Skrevet 18. januar 2011 Kjenn godt etter, hvis du er heldig kjenner du at det er litt vondt når du har eggløsning ;o) 0 Siter
Gjest Egget som løsnet Skrevet 18. januar 2011 Skrevet 18. januar 2011 Legg merke til utflod, da har du eggløsning! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.