Gjest engsteligvenninne Skrevet 19. januar 2011 Skrevet 19. januar 2011 Ung dame midt 20åra, ingen barn, mann midt 30åra skilt to barn. Han har en historie som notorisk utro i sine forhold, er sjalu, umoden når de krangler (skriker og roper) har null "styring" på barna, hater exkona (hun er skyld i alt den sure pisskjerringa) Ny dame forsøker å samle familien, oppdra barna, få han til å skjønne hva rutiner og stabilitet betyr, prøver å unngå å tråkke exkona på tærne og sliter voldsomt med barn som "hater". De er barn.. hun skjønner det, men det er vondt alikevel. Det har eskalert og paret sloss fysisk i fylla. Uten at jeg vet hvor grovt det har vært. 0 Siter
Gjest roundabout Skrevet 19. januar 2011 Skrevet 19. januar 2011 Grøss, må jo være ett mareritt-forhold. Var jeg henne hadde jeg tatt cucci-veska og mini-hunden med meg og funnet meg en stabil mann. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 19. januar 2011 Skrevet 19. januar 2011 Her er det vel store endringer i personlighet som skal til, det har jeg INGEN tro på. Skygg banen! 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. januar 2011 Skrevet 20. januar 2011 Hvorfor er det så mange damer som tror de kan oppdra en voksen mann? Jeg hadde stukket for lenge siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.