Gå til innhold

Hjelp! Jeg tok feil p-pille!!

Anbefalte innlegg

Huffsann!

I min vanlige halvforvirrede state of mind som jeg er i om morgningen, klarte jeg å ta p-pillen fra feil side av brettet, og dermed tok jeg feil p-pille! Jeg går på Trionetta, og det jeg gjorde var at jeg tok en av de gule pillene istedet for en av de hvite.. Pillen jeg skulle tatt, inneholder 75mikro(?)gram levonorgestrel, og 40mikrogram etinylöstradiol.. mens den jeg tok inneholder 125mikrogram levonorgestrel og 30 mikrogram etinylöstradiol.. dermed har jeg fått for mye av det ene og for lite av det andre-- Hva gjör jeg nå da? Hvis jeg fortsetter slik jeg egentlig skal, vil jeg väre "usikker" da? Må jeg bruke annen prevensjon til neste syklus nå, eller..? (Jeg er på min 9 dag i syklusen nå, dvs 9 dag etter at jeg begynnte på nytt brett..) Akk, jeg som er helt ny til p-piller og alt! Hva gjör jeg??

Hilsen en veldig bekymret vims

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35946-hjelp-jeg-tok-feil-p-pille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...