Gå til innhold

Manglende orgasme hos kjæresten min (mann)

Anbefalte innlegg

Hei! Leste innlegget "Kjæresten min får ikke orgasme under samleie", og tenkte på min egen kjæreste som heller ikke får det. Kjæresten i det andre innlegget var ei jente, her er det jeg som er det. Jeg får heller ikke orgasme, men ettersom jeg er 31 år og akkurat har debutert med samleie, så hadde jeg ikke forventet det heller. Kjæresten min er 33 år og har hatt noen partnere før meg. Jeg spurte ham hva som skulle til for at han skulle få orgasme, og da sa han at vi måtte holde på lenge i så fall. Jeg har lest om gutter/menn som kommer omtrent med en gang, og trodde dette var normalen, men det er kanskje like vanlig for menn å ikke få orgasme som hos kvinner? Takknemlig for svar.

Fortsetter under...

Gjest sånnerdetmeddensaken

Begge deler er vel ganske normalt. Kjæresten min får utløsning nesten med en gang hvis han får styre på som han vil og vi ikke har hatt sex på noen dager. Hvis vi har sex hver dag, kan han holde ut lenge. Tror mange menn er omtrent sånn. Det er i alle fall den erfaringen jeg har :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...