Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har smerter i armer og ben, skikkelig irriterende smerte som kommer og går. Har hatt dette i mange år. Vært mye hos lege, da jeg alltid er veldig redd for sykdom. Alle blodprøver var helt fine. Var hos legen igjen nettopp. Hun tok en del blodprøver. Sa at hun tok blodprøve for benmargskreft. Kun for å berolige meg ikke fordi hun hadde noen mistanke. Så sa hun at om senkningener fin kan vi utelukke kreft.. Er det sant? Senkningen fikk jeg vite samme dag, den var 10. første gang jeg husker disse smertene er 10 år siden. Ville det da vist i form av lav blodprosent eller på røde/hvite blodlegemer prøver. Har tatt masse blodprøver, er det så vankelig å oppdage denne sykdommen. Har også gjennomført to svangerskap i de siste åra. Nå går jeg bare å bekymrer meg for at det er benmargskreft jeg har, får ikke svar før uti neste uke. Har fått vondt i ryggen også de siste dagene, nok en plass det er beinmarg.. off, håper noen kan berolig meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359523-redd-for-benmargskreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om du har kreft eller ei, men hvis jeg var deg ville jeg trodd på legen.

Jeg ville også ha brukt energi på å _leve_ nå. Å bekymre seg for alle mulige sykdommer tar på voldsomt, og man blir ikke et lykkelig menneske av å kverne på slike tanker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...