Gå til innhold

Oppfordring til affære?

Anbefalte innlegg

Gjest debatten

Så en reklame for gifte folk

http://www.victoriamilan.no/?gclid=CJDqov2pzaYCFVY33godbBksiA

Kun nettflørt eller affære reklamerer de for!

Er det lov med slike chattesider? Jeg bare spør jeg...

Hvis man ikke har nok med den man er gift med, hvorfor er man gift da?

Hva mener dere. Er det bedre å skilles og gjøre som man vil, eller er det greit å ha en affære... at man kanskje er gift bare for barnas skyld, mens mor og far lever sine separate liv med affærer hist og pist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/359563-oppfordring-til-aff%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest trådstarter

Er det ikke bare en bløff da? En slags parodi?

Vet ikke, har ikke sjekket ut siden...

Men syns det er litt uetisk å lage slike sider da.

Uansett, gifte menn på sjekkern finner en på vanlige sjekkesider også...ikke alle er ærlige om at de er gifte heller. Kanskje bedre med en sånn side da så man vet hva man har å forholde seg til.

''Vi vil ikke på noen måte hylle utroskap, men ser også at våre medlemmer er voksne kvinner og menn med egne valg å ta. Siden alle må oppgi sin sivile status er det heller ingen som føres bak lyset''

Og dette står under etikk og jus for en datingside for gifte og samboende. De har tydelig "glemt" at de gifte og samboende har partnere, som definitivt blir ført bak lyset.

Vet ikke, har ikke sjekket ut siden...

Men syns det er litt uetisk å lage slike sider da.

Uansett, gifte menn på sjekkern finner en på vanlige sjekkesider også...ikke alle er ærlige om at de er gifte heller. Kanskje bedre med en sånn side da så man vet hva man har å forholde seg til.

'' Uansett, gifte menn på sjekkern finner en på vanlige sjekkesider også...ikke alle er ærlige om at de er gifte heller.''

Ser du sikter til gifte menn her, det finnes vel endel damer som også driver med denne "sporten" !!

Jeg syns ikke det er greit å føre noen bak lys, men har likevel ikke problemer med at det finnes slike sider.

Feks forventer jeg ikke at det forbys alkohol her i landet, selv om mannen min kan være alkoholiker, eller at at kun finnes sunn mat i butikken, så man ikke skal bli fristet til å spise på seg overvekt, eller at det ikke er noe form for spill tilgjengelig, i tilfelle den man bor med lider av spillegalskap.

Er man i et forhold og ønsker å være utro, klarer man det, med og uten disse sidene. Jeg stoler såpass på mannen min at om han så visste om disse sidene, er jeg temmelig trygg på at han ikke oppretter profil der inne likevel :0)

Jeg forventer ikke at verden skal tilpasse seg slik at gubben holder seg i tøylene, men at han tilpasser seg verden ;0)

''Vi vil ikke på noen måte hylle utroskap, men ser også at våre medlemmer er voksne kvinner og menn med egne valg å ta. Siden alle må oppgi sin sivile status er det heller ingen som føres bak lyset''

Og dette står under etikk og jus for en datingside for gifte og samboende. De har tydelig "glemt" at de gifte og samboende har partnere, som definitivt blir ført bak lyset.

''De har tydelig "glemt" at de gifte og samboende har partnere, som definitivt blir ført bak lyset.''

Det avhenger jo om de vet om det, men enig i at de kunne ordlagt seg bedre.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest trådstarter

Jeg syns ikke det er greit å føre noen bak lys, men har likevel ikke problemer med at det finnes slike sider.

Feks forventer jeg ikke at det forbys alkohol her i landet, selv om mannen min kan være alkoholiker, eller at at kun finnes sunn mat i butikken, så man ikke skal bli fristet til å spise på seg overvekt, eller at det ikke er noe form for spill tilgjengelig, i tilfelle den man bor med lider av spillegalskap.

Er man i et forhold og ønsker å være utro, klarer man det, med og uten disse sidene. Jeg stoler såpass på mannen min at om han så visste om disse sidene, er jeg temmelig trygg på at han ikke oppretter profil der inne likevel :0)

Jeg forventer ikke at verden skal tilpasse seg slik at gubben holder seg i tøylene, men at han tilpasser seg verden ;0)

Godt sagt :-)

Gjest trådstarter

'' Uansett, gifte menn på sjekkern finner en på vanlige sjekkesider også...ikke alle er ærlige om at de er gifte heller.''

Ser du sikter til gifte menn her, det finnes vel endel damer som også driver med denne "sporten" !!

Ja, sorry :D Men tendensen er ofte at det er en god del gifte/samboende menn på disse sidene, det vet jeg fra min tid da jeg var singel og på slike sider. Fikk titt og ofte tilbud :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...