Gjest - vanskelig dette Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Skjønner at det er vanskelig for andre utenfor å tolke,men ønsker likevel noen synspunkter. Er 34 år, har relativt store barn og er forsåvidt ferdig med den epoken. Greia er den at jeg driver å treffer en 8 år yngre kollega, dvs vi jobber på samme sted, men er ikke direkte involvert i hverandres arbeid. Jeg vet han har likt meg i lengre tid, altså i flere år. Uansett, for rundt 1,5 år siden traff vi hverandre privat ved flere anledninger. Jeg freaket nok litt ut og ble litt dramaqueen mtp på videre utvikling av forholdet. Følelsene mine løp litt løpsk og han trakk seg vekk. Vi ble enig om å fortsette som venner da vi var på forskjellig sted i livet mtp fremtid, barn osv. for unngå å sette oss i en vanskelig situasjon i fremtiden. No bad feelings og vi har fortsatt å ha en god og naturlig tone. Ifjor høst tok han opp tråden igjen og vi har til nå truffet hverandre privat en del ganger. Primært har det handlet om å gå på byen og hatt sex etterpå. Vi har ikke snakket om det som skjedde tidligere og jeg har beholdt roen denne gangen og vært mere laid back. Ikke pushet på noe som helst og latt han ta initiativet til evt. treff. Vi går godt overens både på jobb og privat og vi trives i hverandres selskap. Han er ikke fra Norge og har ikke så stort nettverk, så jeg har tenkt tanken at han gjerne "bruker" meg som sitt sosiale nettverk og som sexpartner i mangel av noe annet og at siden han liker meg uansett, ikke synes det er så verst. Har likevel et håp om det ligger noe mer bak, så vil ikke stresse det med å gnage om dette for evt. å skremme han vekk igjen. Vi har vært fra hverandre en stund grunnet utenlandsopphold, men idag treftes vi igjen. Denne gang hadde vi en real date, var ute på tur, kulturopplevelse, middag og hjemmekos. Ingen sex, som vi normalt ville gjort. Synes det var greit. Han var svært oppmerksom, liksom forsiktig berøring, holdt rundt meg, holde hender,stryke over ryggen osv. Snakket om fremtidige ferieplaner med meg inkludert, og andre aktiviteter han kunne tenke seg å gjøre med meg. Vi har altså vært borte fra hverandre i 2 mnd. Vi har ikke hatt noen forpliktelser overfor hverandre og knapt noe kontakt i denne perioden, så jeg har forholdt meg passiv i tiden etter han kom tilbake. Synes det er en endring i måten han forholder seg til meg på, og liker at han inkluderer meg i sine planer fremover. Er likevel usikker på om han er følelsesmessig engasjert og er redd for å legge for mye i det. Pr. nå er jeg noe reservert og gir ikke for mye av meg selv pga av denne frykten. Det kan også være negativt om han ikke opplever å få respons... Er ikke sånt vant til dette, har vært singel i ørten år og er så redd for å ødelegge alt...ikke for mye interesse, men heller ikke for liten...og når kan man evt. ta opp slike ting uten å skremme vekk??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359639-er-han-interessert-i-noe-mer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.