Gjest lyst til å prøve igjen Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 ... eller hva det nå heter Hei, jeg forsøkte for flere år siden å fjerne sprengte blodkar i ansiktet med laser. I etterkant fikk jeg litt hevelse i kinnene, men dtte gikk ver etter noen dager. Jeg fikk også fjernet en del av blodkarene, men det var også en del igjen. Vet ikke hvilken type laser som ble brukt, men det var faktisk en annen lege hos deg som gjorde det For ca et år siden årøvde jeg å fjerne resten et annet sted. Resultat: noe ble borte, men fortsatt en del igjen, men denne gangen ble jeg SVÆRT hoven i ansiktet. Morgenen etter klarte jeg ikke å åpne øynene. Dette skjedde selv om jeg var flink til å kjøle ned. Lurer nå på om jeg skal ta en runde til eller la det være. Tok skrekken siste gangen da jeg ble så hoven. Lurer også på om det er mulig å bedøve ordentlig før men gjør det. Dette lasergreiene var sinnsykt vondt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359846-couperose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.