Gjest prøvemor Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei! Noen som har erfaringer med cerazette i forhold til å slutte for å bli gravid? Hørte at det kunne ta over et år, og lurer på om denne pillen gjør det vanskeligere å bli gravid etter pilleslutt? Jeg sluttet i desember og har hatt mensen og eggløsning i januar) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359944-cerazette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammaoxo Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg gikk på ceracette etter at jeg fikk min første unge, da jeg planla å bli gravid igjen sluttet jeg på de, jeg sluttet faktisk 5-6 mnd før jeg ble gravid, men begynte ikke å prøve før etter disse mnd.. Grunnen til at jeg sluttet var pga jeg ville være mest mulig hormonfri før jeg skulle bli gravid. Men jeg har lest at man kan bli gravid relativt fort etter å ha gått på Ceracette da. Jeg mister mensen når jeg bruker Ceracette. Jeg fikk et nytt barn for ca. et halvt år siden og bruker nå Ceracette igjen. Som sist fikk jeg en slags "mens" en mnd etter start, men siden det har jeg ikke hatt flere blødninger. litt deilig :-) Det som var da jeg skulle bli gravid sist var jo at jeg ikke fikk mens, så jeg visste jo ikke noe om syklusen min: Så jeg sluttet i god tid slik at jeg kunne finne en omtrentlig syklus for mensen min i tilfelle d skulle bli vanskelig å bli gravid, så jeg kunne beregne eggløsning osv... Men jeg ble gravid lettere enn jeg trodde, vi skulle egentlig ikke begynne prøvingen før en mnd senere enn vi gjorde, jeg trodde eggløsningen var forbi og tenkte shit au, gjør jo ikke noe om jeg blir gravid nå... så vi sluttet å være forsiktige for å si det sånn. Første forsøk - gravid! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/359944-cerazette/#findComment-3130438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.