Gå til innhold

Blør hele tiden

Anbefalte innlegg

Gjest Beskymret

Hei! Går på Trinordiol p-piller og det har jeg gjort i litt over et år. Jeg pleier alltid å få en menstruasjons lignende blødning på de hvite blindtablettene.Det fikk jeg også sist gang, men da jeg hadde sluttet å blø, fikk jeg mensen igjen etter bare to dager. Etter en uke var jeg ferdig med å blø så mye,men jeg har fortsatt småblødninger hver dag! For noen dager siden var det bare minimalt med blod,så jeg hadde sex med kjæresten min,men da begynte jeg å blø mye mer igjen (der å da) Siden jeg er ganske lei av å blø nå etter en måned,så tenkte jeg at jeg skulle utsette mensen,så jeg fortsatte på de gule da jeg egentlig skulle ta den første blindtabletten.Har tatt de i tre dager nå, men jeg blør litt fortsatt :-( Vet du hva dette kan være? Er det vanlig at sånt skjer? Det er vel ikke farlig håper jeg. Kan legge til at for noen uker siden så glemte jeg en brun pille og tok to samtidig neste kveld. Er 20år. Veldig takknemlig for svar! Mvh M

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35999-bl%C3%B8r-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...