Gå til innhold

Manglende sexlyst

Anbefalte innlegg

Gjest Knusktørr

Hei. Jeg er en jente på 28 år. Har vært sammen med mannen min i over 10 år, men har stort sett i alle år slitt med dårlig sexlyst. Har vært litt bedre i perioder, men stort sett blitt verre og verre med årene. Nå er det såpass ille at jeg ikke liker nærkontat, er ikke glad i å bli tatt på eller kysset. Kjenner panikken kommer krypende de gangene han prøver seg på meg. Det hender jo en sjelden gang at vi har sex (gjenomsnittlig en gang i kvertalet vil jeg tro), men fra min side er det mest for å prøve å lette litt på samvittigheta. Hender han klarer å tilfredsstille meg såpass at det er litt fuktig der nede, men ofte må jeg avbryte midt under samleiet fordi det blir ubehagelig. Blir til at jeg ligger å tenker at " nå må du skynde deg å bli ferdig!! ". For at vi skal klare å gjennomføre samleiet må det gå kjapt. Nå for tiden er jeg gravid, men har hatt det på samme viset før jeg ble gravid. Har også 2 barn fra før, føler litt at det er eneste grunnen til at vi trenger å ha sex er for å få barn. Dette er desidert siste, så da blir det vel ikke mer på han heller....( 7 år fra første til siste, så ikke veldig tette barn) Før kunne jeg tenne av å se en erotisk film, eller lese erotiske noveller, nå tenner jeg ikke av noe! Savner så å kjenne meg skikkelig tent! Jeg kan godt tilfredsstille meg selv med vibrator, men det er bare for å få en orgasme. Må vel også nevne at jeg i noen år har vært plaget med anale rifter og kløe, noe som har plaget meg mye, men har i det siste begynt å få dette under kontroll. Er det noe håp for meg? Hva kan jeg gjøre for å få mer lyst, og et bedre sexliv? Håper du kan gi meg et svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360155-manglende-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Kanskje du ikke er så lysten? Hvor i helvete kommer forestillingen fra om at alle til enhvertid skal knulle - hvor som helst og når som helst?

Tips: kanskje du kan låne litt kjølnnssaft av "den våte kjerringen" i en tråd over. Det vil også glede mannen hennes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360155-manglende-sexlyst/#findComment-3120763
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...