Gå til innhold

Deodorant til 11-åring.

Mandolaika

Anbefalte innlegg

Har en 11-årig gutt som det av og til lukter litt svette av etter gym/trening.

Har tenkt å kjøpe deodorant til han, men har jo hørt så mye forskjellig om deodoranter, at forskjellige typer er farlige osv.

Er det noen som har et spesielt merke å anbefale? Bør jeg kjøpe uparfymert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Mandolaika

5

• Lillemus

4

• annegunn

3

Mest aktive i denne tråden

''Bør jeg kjøpe uparfymert?''

Etter råd fra folk på dol gikk jeg til innkjøp av en uparfyrmert übersensitiv roll-on til junior... Det tok ikke lange stunda før han sterkt ønsket å bytte den ut med en real spray med tydelig mannelukt... ;-)

Ja, ja, den sprayen blir i det minste _brukt_.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløv

Etter råd fra folk på dol gikk jeg til innkjøp av en uparfyrmert übersensitiv roll-on til junior... Det tok ikke lange stunda før han sterkt ønsket å bytte den ut med en real spray med tydelig mannelukt... ;-)

Jeg tror at det gir litt status i guttegarderoben å ha en skikkelig deodorant, gjerne en litt dyr sådan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, viktigste er jo at den blir brukt. :-) Jeg får kanskje høre med han selv om han vil ha med eller uten lukt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,- been there... :-)

Han har kanskje ikke begynt med parfyme i tillegg? (Det kommer, tro meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det gir litt status i guttegarderoben å ha en skikkelig deodorant, gjerne en litt dyr sådan.

"Jeg tror at det gir litt status i guttegarderoben å ha en skikkelig deodorant, gjerne en litt dyr sådan."

Jaja, sånt er jeg ikke uten videre med på før han evt. begynner å mase om det selv. Status får han få på andre måter enn via en dyr deodorant. Tipper det blir en til max en 50-lapp og at den duger bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min holder det lenge med Axe fra super'n ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosmica uten parfyme.

Cosmica husker jeg at jeg brukte selv, for maaaange år siden. Skal se etter dette, er ikke det apotekene som har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,- been there... :-)

Han har kanskje ikke begynt med parfyme i tillegg? (Det kommer, tro meg...)

Nei, har kun tatt på litt av fars aftershave før skolefester o.l.

Det rareste er egentlig hvor viktig utseendet på de små snippene med hår som stikker ut av den evinnelige lua er. Det er utrolig hvor lang tid som kan brukes på å dandere dette... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rareste er egentlig hvor viktig utseendet på de små snippene med hår som stikker ut av den evinnelige lua er. Det er utrolig hvor lang tid som kan brukes på å dandere dette... :-)

Hehe,- ja det er vanskelig (for oss voksne) å se forskjell på en perfekt frisyre og en helt håpløs en :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosmica husker jeg at jeg brukte selv, for maaaange år siden. Skal se etter dette, er ikke det apotekene som har det?

Jepp, cosmica er apotekvare ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cosmica uten parfyme.

''Cosmica uten parfyme.

''

Fins det ennå!? Husker min første deodorant og hudvann osv. var av det merket, fra apotek. Blå flaske, den gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''

''

Jeg synes det rareste er hvor mye hårgele og tid foran speilet som går med for gutter fra den alderen og oppover ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Cosmica uten parfyme.

''

Fins det ennå!? Husker min første deodorant og hudvann osv. var av det merket, fra apotek. Blå flaske, den gangen...

Jada, poden her har en deo fra cosmica. :o) De har i alle fall deo og hudkremer fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''

''

Jeg synes det rareste er hvor mye hårgele og tid foran speilet som går med for gutter fra den alderen og oppover ;-)

- spesielt når man går med _lue_ hele tiden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,- ja det er vanskelig (for oss voksne) å se forskjell på en perfekt frisyre og en helt håpløs en :-)

''Hehe,- ja det er vanskelig (for oss voksne) å se forskjell på en perfekt frisyre og en helt håpløs en :-)''

12-åringen her, guttungen, nekter plent å klippe seg og ser nå ut slik Beatles gjorde da de slo gjennom... Jeg har resignert. :o) Jeg synes selvfølgelig han er mye finere med piggsveis. *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...