Mandolaika Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har en 11-årig gutt som det av og til lukter litt svette av etter gym/trening. Har tenkt å kjøpe deodorant til han, men har jo hørt så mye forskjellig om deodoranter, at forskjellige typer er farlige osv. Er det noen som har et spesielt merke å anbefale? Bør jeg kjøpe uparfymert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 ''Bør jeg kjøpe uparfymert?'' Etter råd fra folk på dol gikk jeg til innkjøp av en uparfyrmert übersensitiv roll-on til junior... Det tok ikke lange stunda før han sterkt ønsket å bytte den ut med en real spray med tydelig mannelukt... ;-) Ja, ja, den sprayen blir i det minste _brukt_. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstløv Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 ''Bør jeg kjøpe uparfymert?'' Etter råd fra folk på dol gikk jeg til innkjøp av en uparfyrmert übersensitiv roll-on til junior... Det tok ikke lange stunda før han sterkt ønsket å bytte den ut med en real spray med tydelig mannelukt... ;-) Ja, ja, den sprayen blir i det minste _brukt_. Jeg tror at det gir litt status i guttegarderoben å ha en skikkelig deodorant, gjerne en litt dyr sådan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 ''Bør jeg kjøpe uparfymert?'' Etter råd fra folk på dol gikk jeg til innkjøp av en uparfyrmert übersensitiv roll-on til junior... Det tok ikke lange stunda før han sterkt ønsket å bytte den ut med en real spray med tydelig mannelukt... ;-) Ja, ja, den sprayen blir i det minste _brukt_. Ja, viktigste er jo at den blir brukt. :-) Jeg får kanskje høre med han selv om han vil ha med eller uten lukt. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 ''Bør jeg kjøpe uparfymert?'' Etter råd fra folk på dol gikk jeg til innkjøp av en uparfyrmert übersensitiv roll-on til junior... Det tok ikke lange stunda før han sterkt ønsket å bytte den ut med en real spray med tydelig mannelukt... ;-) Ja, ja, den sprayen blir i det minste _brukt_. Haha,- been there... :-) Han har kanskje ikke begynt med parfyme i tillegg? (Det kommer, tro meg...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg tror at det gir litt status i guttegarderoben å ha en skikkelig deodorant, gjerne en litt dyr sådan. "Jeg tror at det gir litt status i guttegarderoben å ha en skikkelig deodorant, gjerne en litt dyr sådan." Jaja, sånt er jeg ikke uten videre med på før han evt. begynner å mase om det selv. Status får han få på andre måter enn via en dyr deodorant. Tipper det blir en til max en 50-lapp og at den duger bra. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Cosmica uten parfyme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg tror at det gir litt status i guttegarderoben å ha en skikkelig deodorant, gjerne en litt dyr sådan. For min holder det lenge med Axe fra super'n ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Cosmica uten parfyme. Cosmica husker jeg at jeg brukte selv, for maaaange år siden. Skal se etter dette, er ikke det apotekene som har det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Haha,- been there... :-) Han har kanskje ikke begynt med parfyme i tillegg? (Det kommer, tro meg...) Nei, har kun tatt på litt av fars aftershave før skolefester o.l. Det rareste er egentlig hvor viktig utseendet på de små snippene med hår som stikker ut av den evinnelige lua er. Det er utrolig hvor lang tid som kan brukes på å dandere dette... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høstløv Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 For min holder det lenge med Axe fra super'n ;-) Min skulle helst ha Hugo Boss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nei, har kun tatt på litt av fars aftershave før skolefester o.l. Det rareste er egentlig hvor viktig utseendet på de små snippene med hår som stikker ut av den evinnelige lua er. Det er utrolig hvor lang tid som kan brukes på å dandere dette... :-) Hehe,- ja det er vanskelig (for oss voksne) å se forskjell på en perfekt frisyre og en helt håpløs en :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Cosmica husker jeg at jeg brukte selv, for maaaange år siden. Skal se etter dette, er ikke det apotekene som har det? Jepp, cosmica er apotekvare ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Jepp, cosmica er apotekvare ja. Tror jeg går for den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Min skulle helst ha Hugo Boss. *S* Er vel bare et tidsspørsmål før det kommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Cosmica uten parfyme. ''Cosmica uten parfyme. '' Fins det ennå!? Husker min første deodorant og hudvann osv. var av det merket, fra apotek. Blå flaske, den gangen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nei, har kun tatt på litt av fars aftershave før skolefester o.l. Det rareste er egentlig hvor viktig utseendet på de små snippene med hår som stikker ut av den evinnelige lua er. Det er utrolig hvor lang tid som kan brukes på å dandere dette... :-) '' Det rareste er egentlig hvor viktig utseendet på de små snippene med hår som stikker ut av den evinnelige lua er. Det er utrolig hvor lang tid som kan brukes på å dandere dette... :-) '' Jeg synes det rareste er hvor mye hårgele og tid foran speilet som går med for gutter fra den alderen og oppover ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 ''Cosmica uten parfyme. '' Fins det ennå!? Husker min første deodorant og hudvann osv. var av det merket, fra apotek. Blå flaske, den gangen... Jada, poden her har en deo fra cosmica. ) De har i alle fall deo og hudkremer fremdeles. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 '' Det rareste er egentlig hvor viktig utseendet på de små snippene med hår som stikker ut av den evinnelige lua er. Det er utrolig hvor lang tid som kan brukes på å dandere dette... :-) '' Jeg synes det rareste er hvor mye hårgele og tid foran speilet som går med for gutter fra den alderen og oppover ;-) - spesielt når man går med _lue_ hele tiden ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hehe,- ja det er vanskelig (for oss voksne) å se forskjell på en perfekt frisyre og en helt håpløs en :-) ''Hehe,- ja det er vanskelig (for oss voksne) å se forskjell på en perfekt frisyre og en helt håpløs en :-)'' 12-åringen her, guttungen, nekter plent å klippe seg og ser nå ut slik Beatles gjorde da de slo gjennom... Jeg har resignert. ) Jeg synes selvfølgelig han er mye finere med piggsveis. *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.