Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeger en gift mann på 39 år. er gift med en god dame. Men lurer på om hun er utro igjen.

For ca 4 år siden hadde hun en elsker på siden av meg. Det jeg fikk vite etter hun ble gravid. Og barnet er jeg ikke far til. Det vet jeg.

Men lurer på om jeg kan stole på henne nå?

Som i helgen skal hun på tur med sin jobb, men synes det er merkelig da ikke hennes skjef vet om turen?

Så det er meg som må passe barna denne helgen også.

Tror dere at hun er utro igjen?

Jeg har mine mistanker jeg, har jeg rett i det? Eller snakker hun sant?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360173-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har hun en jobb å gjøre for å gjøre deg trygg og sikker på henne. Det er HUN som har driti på draget, og du som har tatt henne tilbake. Det tar tid å hele slike sår, og tillit må man gjøre seg fortjent til, det er ikke bare noe man får. Iallefall ikke etter å ha tråkket på andre på den stygge måten hun har gjort. Ikke nok med at hun har vært utro for kun 4 år siden, hun ble gravid OG du skal oppdra dette barnet..

Hvis du ikke kan snakke med henne om din usikkerhet og tvil, så syns jeg du skal kjenne på magefølelsen din. Jeg syns du skal gjøre dine undersøkelser, og jeg syns du har rett til å sjekke om hun er der hun er, og gjør det hun sier hun skal. Hun må tåle mistenksomhet fra din side. Greit nok at dere har gått videre, men som sagt: tiden leger sår, men det kan ta lengre tid for noen enn andre. Hun kan ikke forlange at du skal bli "ferdig med det" hvis du ikke ER ferdig med det.

Snakk med henne, og forvent å få høre hva de har gjort/se bilder etc. Og ta gjerne en sjekk om hun er der hun er.. (Ring hotellet og be om å få snakke med henne (ikke spør om hun er der men si du skal snakke med XXX)

Ikke lett situasjon for deg dette, ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360173-utroskap/#findComment-3112788
Del på andre sider

Gjest Svarttrost

.....du bor sammen med henne fortsatt og hun er gravid med hans barn? Dette overskygget igrunnen hele spørsmålet ditt.. jeg tror du må utdype om jeg skal ha noe fornuftig å komme med i alle fall..

En kan ikke alltid forstå andres valg, men en kan respektere dem!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360173-utroskap/#findComment-3113869
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...