Gå til innhold

Intens verk langs ryggraden

Anbefalte innlegg

Gjest Svarttrost

En time etter at jeg stod opp i dag fikk jeg veldig vondt i ryggen, nærmere bestemt langs ryggraden i øverste del av ryggen (det stopper før nakken).

Vondt å vri/bevege på hodet, vondt å bevege skuldrene, veldig vondt ved berøring.

Det verker hele tiden (gjør meg småkvalm), og vanlige smertestillende fungerer ikke.

Hva i huleste kan dette være? Kjennes egentlig ut som en betennelse, men kan det komme så plutselig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360192-intens-verk-langs-ryggraden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Får håpe du ikke brygger på en influensa. Jeg fikk intens vondt i øverste del av ryggen dagen før det brøt ut influensa hos meg. (3 uker siden)Etterhvert fikk jeg vondt i hele kroppen, men absolutt aller verst i øverste del av ryggen.

Jeg er ganske hoven og så er det steinhardt. Få noen til å kjenne. Det går opp til nakken, men jeg har heldigvis ikke vondt i hodet :o)

Kiropraktorer kan seg vel så godt om ikke en god del bedre enn leger. Verdt pengene. Selv får jeg låsninger som setter seg om jeg ikke lar noen knekke det på plass igjen.

Kiropraktorer kan seg vel så godt om ikke en god del bedre enn leger. Verdt pengene. Selv får jeg låsninger som setter seg om jeg ikke lar noen knekke det på plass igjen.

Er du gærn, jeg tør ikke gå til kiropraktor. Jeg har fått advarsel av legen min og også der jeg jobbet så brukte de kun en eneste en som de stolte på så det tør ikke jeg.

Jeg tror ikke jeg har en rygg man skal kødde med i det hele tatt. Jeg får ikke epiduralbedøvelse engang. Men hjelper kiropraktor for smerter i sener og muskler da?

Jeg har fått en times massasje i julepresang og henvisning til fysioterapeut. Må bare vente litt så det er framkommelig ute.

Er du gærn, jeg tør ikke gå til kiropraktor. Jeg har fått advarsel av legen min og også der jeg jobbet så brukte de kun en eneste en som de stolte på så det tør ikke jeg.

Jeg tror ikke jeg har en rygg man skal kødde med i det hele tatt. Jeg får ikke epiduralbedøvelse engang. Men hjelper kiropraktor for smerter i sener og muskler da?

Jeg har fått en times massasje i julepresang og henvisning til fysioterapeut. Må bare vente litt så det er framkommelig ute.

Kiropraktor er mer effektivt enn fysioterapi. Den løser opp låsninger og man kan merke at det har umiddelbar virkning. En låsning går også ut over nerver, sener, ledd og muskulatur. Om man går for lenge med slike låsninger, kan man få kroniske plager.

Det hjelper dårlig å massere låsninger.

Annonse

Gjest Svarttrost

Kiropraktorene vet hva de gjør, de kødder ikke.

Har selv knallgod erfaring med kiropraktor :)

Kiropraktor er mer effektivt enn fysioterapi. Den løser opp låsninger og man kan merke at det har umiddelbar virkning. En låsning går også ut over nerver, sener, ledd og muskulatur. Om man går for lenge med slike låsninger, kan man få kroniske plager.

''Kiropraktor er mer effektivt enn fysioterapi. Den løser opp låsninger og man kan merke at det har umiddelbar virkning. En låsning går også ut over nerver, sener, ledd og muskulatur. Om man går for lenge med slike låsninger, kan man få kroniske plager.

''

Jeg foretrekker å benytte fysioterapeuter som er spesialister i manuell terapi.

Fysioterapi er forøvrig _mye_ mer enn massasje.

Snakker dere om muskler nå eller selve ryggraden?

''Kiropraktor er mer effektivt enn fysioterapi. Den løser opp låsninger og man kan merke at det har umiddelbar virkning. En låsning går også ut over nerver, sener, ledd og muskulatur. Om man går for lenge med slike låsninger, kan man få kroniske plager.

''

Hadde du turt å bruke kiropraktor hvis du var meg? Jeg er redd for det, men det kan jo være at jeg er reddere enn nødvendig.

''

Jeg har ikke forsøkt behandling av manellterapeut, og den gangen jeg gikk til fysioterapeut for mange år siden, så var det mest massasje det handlet om. Det er jo helt annerledes i dag, det har skjedd mye innenfor dette på få år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...